Paras/hauskin keskustelu tällä palstalla ikinä?
Tuosta provokyselystä tuli mieleen monta juttua, jotka eivät olleet provoja. Joten mieleenpainuvimmat keskustelut tähän!
Kommentit (85)
mm. Reino Nordin tangoprinssi-, täällä on vapaa kassa- ja säästövinkki (pimpuli)-keskusteluja en pysty muiden läsnäollessa lukemaan ollenkaan (esim. tauolla töissä)... ihmiset luulevat mun itkevän, kun tärisen punaisena ja silmät valuu vettä :D
Pinpuliketju alkaa olla sivulla 13 jo aika hyvässä vauhdissa.
Norppien ja emättimien kanssa joulusiivousta tekemään.....
Pitääkö jauhenliha pestä ennen paistamista? - ketju.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4073798/tasta-lahtien-hallitukset-voiva…
Ai niin, se onkin poistettu :D
On kyllä todella säälittävä palsta, mikä on moderoitu Pohjois-Koreasta opitulla tyylillä
Nykyään sellaiset ketjut, jotka alkavat kuten entisaikojen vanhat hauskat jutut, poistetaan ennen kuin ne lähtevät lentoon. Samoin poistetaan myös vanhat hauskat ketjut, jos joku sattuu niitä nostamaan etusivulle. Joku voisi vaikka loukkaantua!
Tekohauska täällä yrittää joku joskus olla, mutta koska sana ei tosiaankaan ole vapaa, on turha mitään suurta edes kirjoittaa, koska se on heti poistettu.
Ihan naurettavaa, että täytyy tav-ut-ta-a modea hämätäkseen...
Mistä voin ostaa Munsalan kansallispuvun?
Sohva haisee perseelle- ketju oli hauska ja myös laulun arvoinen.
Se pieruketju. Ulvoin naurusta vedet silmissä.
Mitä??? Legendaarisetkin on poistettu!?! Kapinaan ihan tod. nyt!!!
uskomattomat pihit ihmiset, kauheinta mitä olet tehnyt kännissä,kamalimmat treffit ym.olen nauranut kotona ääneen yksinäni, naapurit varmaan luullut en oon seonnu!
Muistaako kukaan sitä ketjua jossa kerrottiin pahin pa..kahätäsi. Se oli niin hauska, että nauroin vedet silmissä ja vatsalihakset oli kipeät pari päivää.
Se kun joku kertoi mikä on naalitappi.
Mode poisti sen äkkiä vaikka oli hauska juttu.
Vanhat linkit eivät taida toimia.
Munsalan jauhenliha oli hyvä ketju.
Kourallinen kammottavaa kökköä -ketju on aika hulvaton. Se elää omaa elämäänsä.