Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras/hauskin keskustelu tällä palstalla ikinä?

Vierailija
18.05.2012 |

Tuosta provokyselystä tuli mieleen monta juttua, jotka eivät olleet provoja. Joten mieleenpainuvimmat keskustelut tähän!

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ketjun otsikkoa, mutta sen aloittaja tuskaili mitä tehdä, kun lääkäri vittuilee sektiossa. Sitten kävi ilmi että vika olikin polvessa (?!) tai jotain. Se on ihan ehdoton helmi, keskustelijat harjoittivat melko jäätävää vittuilua ja ap oli raivohalvauksen partaalla. Toinen viihdyttävä ketju oli sellainen, jossa ap kertoi haluavansa (Munsalan?) kansallispuvun ja kyseli voisiko joku sellaisen hänelle ommella.

Vierailija
22/85 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pilluilkiö-ketju, jo vuosien takaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/85 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 17:31"]

nimimerkki äitimammasen moka jossa vahingossa omalla nikillaan kirjoitti,en ole äitimammanen.muistaako joku?saattoi olla kaksplus sivulla,tästä jo muutama vuosi aikaa...

[/quote]http://www.vauva.fi/keskustelu/117630/ketju/mita_mielikuvia_eri_nikeista_jaanyt_nyt_kaikki_nim

[/quote]

Olen aina ihmetellyt tuota, tämän 10 vuotta, koska eihän se ollut kirjoittanut sitä silloinkaan sillä äiti-mammanen -nikillään.

Vierailija
25/85 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseiset kädet ja 2,2 neliön talo ihan parasta antia. Sitten mieleen on jääneet se missä se mies teki positiivisen raskaustestin, sanottiin heti että syöpä ja niinhän se sitten olikin. Samoin jäi mieleen se uusperheen äiti, joka yritti kovasti miehensä kannustamana raskautua, kunnes ex-eukko kertoi että ukkohan on steriloitu. Ukko vaan ei saanut kerrottua.

Vierailija
26/85 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 16:27"]

Kyllä mä olen nauranut ihan eniten sille Kamalin tapa, miten miehesi on ehdottanut seksiä (vai miten se meni). En saa mielestäni sitä miestä, joka sanoo Grrrauu ja kynsäisee samalla sormilla ilmaa. :D

[/quote]

Ja siinä samassa jonkun mies heppu pystyssä lähti olohuoneesta kohti makuuhuonetta ja näytti vaimolle sillä suuntaa, minne päin pitää mennä.

Vierailija
27/85 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 17:31"]

nimimerkki äitimammasen moka jossa vahingossa omalla nikillaan kirjoitti,en ole äitimammanen.muistaako joku?saattoi olla kaksplus sivulla,tästä jo muutama vuosi aikaa...

[/quote]http://www.vauva.fi/keskustelu/117630/ketju/mita_mielikuvia_eri_nikeista_jaanyt_nyt_kaikki_nim

[/quote]

Olen aina ihmetellyt tuota, tämän 10 vuotta, koska eihän se ollut kirjoittanut sitä silloinkaan sillä äiti-mammanen -nikillään.

[/quote]Se kai siis alunperin on ollut, mutta on sitten myöhemmin vaihtanut pari kertaa nikkiä jolloin se on vaihtunut myös vanhoihin viesteihin.

Vierailija
28/85 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä runoiltiin miehelle että sillä on liian pieni :D ihan uskomattomia runoniekkoja löytyi palstalta.

Vierailija
29/85 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen synnytystä nauroin pissat housussa "Hölmöintä mietä mies on sanonut sai tehnyt synnytyksessä" -ketjulle. Lohdutti sen jännittämisen keskellä.

Vierailija
30/85 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea voi pestä pimpulilla.

Ap. haluasi tietää arkipäivän niksejä. Itse kertoi kasvojen putsauspumpulilla putsaavansa vielä hanat. Vanhingossa oli kirjoittanut pumpulin tilalle pimpuli ja siitä lähti hulvaton ketju.

Vierailija
31/85 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/85 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/85 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näimme naapurin terassilla

Vierailija
37/85 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 16:27"]

Kyllä mä olen nauranut ihan eniten sille Kamalin tapa, miten miehesi on ehdottanut seksiä (vai miten se meni). En saa mielestäni sitä miestä, joka sanoo Grrrauu ja kynsäisee samalla sormilla ilmaa. :D

[/quote]

repskops!

Vierailija
38/85 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 23:15"]

Mitä kaikkea voi pestä pimpulilla.

Ap. haluasi tietää arkipäivän niksejä. Itse kertoi kasvojen putsauspumpulilla putsaavansa vielä hanat. Vanhingossa oli kirjoittanut pumpulin tilalle pimpuli ja siitä lähti hulvaton ketju.

[/quote]

Kyllä tämä pimpulillapyyhkimisketju oli kaikkien aikojen parhautta.

ja se anopin antama bmi-taulukko on tietysti klassikko

Vierailija
39/85 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä ei koskaan hyökkää kenenkään,vaan kaikki hyökkää Venäjään jostain kummallisestä syystä. Ihmettelemme suurtekstien kirjoittaija.Kuinka paljon pitäisi elämän aikana savuttaa,että  jossain nettipalstalla todistaa jotain. Tosi elämässa en tunne teidät,a kto vy?! Enkä puhuu suomea, a zacem?! Elämä on ihana:)

Vierailija
40/85 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mamma oli joskus juottanu lapsillensa pillumehua. Irtosi hyvät naurut kommenteistakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän