Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi hottis ja himottava- suuri pettymys?

Vierailija
09.10.2008 |

Onko koskaan käynyt niin että olet tavannut ja saanut itsellesi tosi kuuman kollin ja päätynyt ehkäpä vällyjen väliin hänen kanssaan? Mutta hän onkin osoittautunut suureksi pettymykseksi.

Jatkuiko suhde vai menikö miehestä hohto?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin erittäin ihastunut jopa rakastunut mielestäni- piiritinmiestä jonkin aikaa ja sitten hän vihdoin kiinnostui minusta ja lähdimme treffeille. No- jo ensimmäinen suudelma oli pettymys mutta en lannistunut. Mutta ei siitä mitään tullut. Mies oli ihan surkea sängyssä, hänellä oli melko pieni vehjekin mikä ei sinänsä nyt ole merkittävää mutta ei ollut loppujenlopuksi edes kemiaa ja ihastus lopahti siihen yhteen kertaan. Siitä opin että omassa päässään voi kehitellä vaikka minkälaisen rakkaustarinan mikä onkin ihan feikkiä.

Vierailija
2/4 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä oli melko pieni vehjekin mikä ei sinänsä nyt ole merkittävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään ihastunut erääseen hyvin komeaan mieheen. Sängyssä pyörähtäminen lopetti sen. Mies oli kömpelö ja laiska rakastaja, ihan toivotonta koko räpellys, meni komiikan puolelle.

Toisaalta - menin nykyisen mieheni kanssa sänkyyn vasta kun olin umpirakastunut. Ensimmäinen yhteinen kerta oli pieni katastrofi. Se ei kuitenkaan himmentänyt rakkautta, suhde oli jo vahvalla pohjalla.

Vierailija
4/4 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiinnostus lopahti täysin säälittävän arvoiseen kokemukseen sängyssä.

onnneksi oli samalla peliä nykyisen mieheni kanssa, jolta saa aina takuuvarmasti hyvät kyydit halutessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä