Työssäkäyvä äiti jäi 4 viikon lomalle ja nyt lapset hyppivät seinille!
Olen ollut lomalla kolme päivää ja normaalisti lapsemme 4 ja 2 vee ovat melko " kilttejä" . Nyt on mennyt huutaessa ja meuhkatessa nämä yhteiset päivät. Etenkään vanhempi lapsista ei usko mitään ja kokeilee rajojaan KOKO AJAN.
Lomaa olen odottanut kovasti ja olen tosi väsynyt (laukeaako se stressi näinä ekoina päivinä?), ja olen tulla hulluksi kun lapset vaan vääntää ruuvia kireämmälle.
Onko kohtalotovereita? Koska helpottaa? Ymmärrän että tämä johtuu lomalleni jäämisestä - kai.
Kommentit (8)
Mietinkin juuri jos lähettäisi neljä veen Pelastusarmeijan kesäleirille. Kurussa olisi sellainen joka kestää jopa 14 vuorokautta! Hintakaan ei ole paha, vähän vajaa 400 e. Se olis pieni hinta 14 vuorokauden rauhasta!
Kyllä 14vrk on hirveän pitkä aika 4v olla erossa vanhemmistaan.
Ootteko olleet vaan kotona nää ekat päivät? Vaikka väsyttäisi kuinka, suosittelen, että teette tähän kärkeen vaikka ihan picnic-retken johonkin puistoon tai jotain muuta " epänormaalia" niin luulisi sen stressin ja lomapinkeyden hellittävän kaikilta.
Ajan kanssa tasoittuu, usko vaan, mutta arvatenkaan sitä ei jaksaisi odotella kovin pitkään.. Tsemppiä!
Olen odottanut lomaa kovasti ja siitä lapsillekin puhunut ja nyt kaikki on vähän ylikierroksilla.
Emme ole sopineet lomalle kuin käynnin Muumimaailmassa. Ollaan vaan yhdessä ja kerätään lomaa syksyä varten.
En ole ajatellut laittaa lapsia minnekään leirille! Olen niin kovasti odottanut että saan viettää aikaa heidän kanssaan. Jospa tämä tästä.
Ap
voihan sen tehdä saman kaupungin metsään, vai mitä? Nyt on vaan satanut nämä päivät vaan.
Ap
retki urheilukentälle, laavulle metsään jne. Loppupäivä sujuu sitten paljon paremmin.
Ai niin ja retkille tietysti mukaan ystäväperhe lapsineen jos mahdollista.
Viikko lomaa takana, huomenna lähden töihin ja mies jää lomalle. Tää viikko on kyllä oltu aika tiiviisti tuolla puistossa, tyttö on illalla sammunu ku saunalyhty, kun on koko päivän juossu ja uinu ja touhunnu kaikkee.
Nyt meen kolmeks viikoks töihin, sitten meillä on viikko yhteistä lomaa. Sillon sitte lähdetään reissuun ja mä jään sitten lapsen kans pariks viikkoks lomaileen. Toivottavasti sillon on jo pahin lomakireys takana.
Kyllä se siitä tasaantuu, usko pois.