Miten _pitkään_ voi mennä menkkojen alkuun?
Sorry tällainen ikuisuuskysymys, mutta en ainakaan pikaisesti etsien löytänyt vanhoja ketjuja.
Eli kysymys siis siitä, kuinka kauan imetyksen lopettamisen jälkeen kestää ennen kuin menkat alkavat? Ja lähinnä haluaisin vastauksia niiltä, joilla siinä on kestänyt.
Esikoisen jälkeen meni 46 päivää ja nyt kakkosesta 47. päivä menossa eikä näy eikä kuulu. Ja kuopukselle aloitin kiinteät huomattavasti aiemmin kuin esikolle, eli sen puolesta olisin olettanut nyt menevän vähemmän aikaa.
Kommentit (5)
Eli joka kerta kun vauva on ollut 1v.1kk, on alkanut menkat, huolimatta siitä, miten pitkä aika mennyt imetyksen lopettamisesta. Hassua.
puolen vuoden sisällä imetyksen lopetuksesta ei ala niin lääkäriin.
Hei!
Minulla 1v8kk ennen kuin tuli ensimmäiset kuukautiset kesti 7 päivää ja nyt odottelen toisia koska mahtaa alkaa. Kuukautiset kuin alkaa ensimmäisen kerran raskauden jälkeen voi vuotoa olla jonkin aikaa ja runsasta. Minulla ensimmäiset oli kivuliaat. Niin ja olen imettänyt lastani vuoden verran.
Huh huh, toivottavasti mulla ei menis ihan niin pitkään :)
..kun itseäkin kiinnostaa, kuinka kauan voi pisimmillään mennä imetyksen lopetuksesta kuukautisten alkuun.
Pelottaa, että jos kovin viipyy kuukautiset, ei saadakaan pikkukakkosen yritystä alkamaan suunnitellusti..
Tuo 8kk kuulostaa tosi pitkältä ajalta!