Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 vuotiaamme alkanut puhua ihan siansaksaa???????

Vierailija
07.07.2007 |

Ystäväni kertoi, että on kehittämäänsä salakieltä?? Onko muilla tullut vastaavaa vastaan? Hih, jännän kuulosta kun leikkiessäänkin vaan puhuu tuota " salakieltänsä" ...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tyttö kohta 3 keksii ihan omia sanoja ja jutustelee niitä käyttäen, jos korjaa niin sanoo vaikka " ei se oo kukka, se on lukka!" vääntelee ja kääntelee sanoja ihan oudosti. Tietää kyllä mikä se oikea sana olisi.

oon laittanu mielikuvituksen piikkiin

Vierailija
2/3 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotias höpöttelee välillä ihan omiaan, laittaa väliin keksittyjä sanoja, väittää asioita toisiksi kuin ne on jne.

Mun mielestä aika hassua, ja välillä täytyy oikein huijata pikku-ukkoa ihan tosissaan menemällä hänen juttuihinsa mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä hän puhuu " englantia" , välillä " ruotsia" , välillä " ranskaa" ja hänellä on vielä ihan tolkuttoman iso ääni. Hävettää, kun ollaan esim. kaupassa ja hän molottaa omia kieliään ylisuurilla desibeleillä. Olen kuitenkin ajatellut, että sehän on varmasti loppujen lopuksi hieno asia, että hän harjoittelee kielillä puhumista. Lapsemme on kaksikielinen ja kuulee monia muitakin kieliä tuttavapiirimme monikulttuurisuuden vuoksi. Hänellä ei kuitenkaan ole minkäänlaisia hankaluuksia kahden kielensä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän