Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Töissä on yks niin pedantti naishenkilö et ei jaksais
07.07.2007 |
millään aina kuunnella sen neuvoja ja pohdintaa. Lapsetkin kun soittavat hänelle niin puhuu kuin mikäkin kone ja erittäin pikkutarkasti. Neuvoo usein meitä muita esim. ruokavalion suhteen ja olen jo alkanut pelätä viedä eväitä kun tarkkailee mitä minäkin päivänä syömme ja saammeko vitamiineja, huoh.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Koskaan ei tiedä, niistä voi olla suurtakin hyötyä sun työlle. YLeensäkin töissä kannattaisi kuunnella niitä etenkin vanhempia jo kauan töissä olleita kollegoja, niiltä voi ihan oikeasti oppia tosi hyödyllisiä juttuja. Ei niitä tarvitse rakastaa silti...