Tän vuoden 2008 äitiyspakkauksen kamat ovat todella nättejä!
Ihan kateeksi käy, kun itselleni sattui se ankea 2005 pakkaus, jonka vaatteista tuli käytettyä vain valkoista pipoa ja kietaisubodya :( Toppahaalariakaan ei kehtaa pitää kuin päiväunilla vaunuissa.
Kerrankin Kelatädit ovat ymmärtäneet, että neutraalit värit sopivat keskenään ja molemmille sukupuolille, eikä kuviokuoseja tarvitse työntää joka releeseen.
Onnea teille, jotka saatte tämän vuoden pakkauksen!
Kommentit (9)
Tietty muutama vaate oli mitkä ei olleet omaan makuun, muutta suurin osa tulee käyttöön. Vaikka joku sanoikin että voisi pitää äp vaatteita vain kotona ja hunompina vaatteina...
myös meile saatiin kamala 2005 pakkaus. Haalarin myin heti kirppiksellä. Luulin saavani 2006 pakkauksen (la kesäkuussa), en olisi koko pakkausta ottanut jos oisin tiennyt kumpi tulee! Tän vuoden pakkauksessa on tosi nättejä vaatteita, jännityksellä odotan minkälainen on ensi vuoden pakkaus, jos meille vaikka vauva ens vuonna tulisi ;)
Tämän vuoden pakkaus on kyllä ihana, yritys lähtikin käyntiin vähän siitä kun ilmoitin että tarvitsen vauvan että saan pakkauksen :D Ja semmoinenhan sitten onkin tulossa!
Mutta kysymys kuuluu, että millä viikolla sen pakkauksen saa? LA on huhtikuussa ja vähän huolissani olen että saanko tämän pakkauksen vaiko en...
mulla oli karseet 2003 pakkaus.oli todella pettymys... mä kans luulin saavani 2004 pakkauksen,se oli sentään millin parempi,mut ei sekään mitään verrattuna tän vuoden ihanuuksiin!!
jos joku ei tiedä ni 2003 oli esim kirkkaankeltaiset potkarit ja body joissa turkoosi-valkoisia kyyhkysiä ja oransseja oliks ne nyt jotain aaltoja.... siis samassa vaatteessa!! jne jne
harmi että se on kokoa, jonka luulen olevan meidän tulevalle vauvalle sopivin juuri kevät-kesä -aikaan, ja syksyllä jo vähän pieni. (Ja syntyneell eparit eka kk, jolloin toppahaalaria tarttee, liian iso.)
Myös edellisvuoden pakkaus ois ollut mielestäni tosi nätti, melkeen nätimpi jos oikein muistan!
tänä vuonnakin taisi olla touko-kesäkuussa kun sai vasta uuden pakkauksen. Itse sain pakkauksen heinäkuussa (loppu puolella) ja la on marraskuussa.
et saat 2008 pakkauksen. Mulla oli la toukokuussa ja sain 2007 pakkauksen.. Eikös ne ala uutta jakamaan joskus huhtikuussa, mut paperithan pitää viedä 2kk ennen la, joten 2008 pakkaus sulle tulee.
Äitiysavustuspaperit saa kun viikkoja 22. Jos heti laittaa ne menemään saat 2008 pakkauksen. Uutta jaetaan maalis-huhtikuun vaihteesta eteenpäin.
Odottelenkin kun pääsen hakee pakkauksen!!