Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muiden miehet tällaisia? ov

Vierailija
07.07.2007 |

en saa koskaan mennä mihinkään yksin tai kaverin kanssa. kaveri tarjosi ilmaista VIP- lippua festareille- en pääse. HÄN ei suostu olemaan lasten kanssa. olen ollut itse kotona jo 2/06 asti... yötäpäivää lastenhoidon vastuu on minulla. ottaa NIIN paljon aivoon tämä pelkkä kotona olo, siis ettei omaa vapaa-aikaa ole ikinä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen NIIIIN täynnä tota itsekästä paskaa, että mieli on monesti tehnyt erota. Mulla ei ole oikeutta mihinkään. En saa käydä missään. Kaikki kotityöt on mun vastuulla, pihan hoito, lapset, autojen pesut yms. Siis aivan kaikki. Miks tarttee olla näin vaikeaa?? Kaiken lisäks mies on bipolaari... ja lapsellakin paljon diagnooseja. En jaksa. Nyttenkin tuli kamala sota siitä, että käskin miehen hakemaan perunoita... Kun HÄN aikoo istua ja katsoa formulaa...

Vierailija
2/2 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on mies joskus sanonut, että jos saat hommattua lapsille hoitajan niin mene vaan... Eipä paljon innosta sitten enää mennä. Ei mieskään paljon käy, mutta joskus kumminkin. Töissä viettääkin sitten päivät aamusta iltamyöhään.

Älkääkkä sanoko, että miksi olen tuollaisen miehen kanssa, en sitä nimittäin itsekään tiedä ja vaakakupilla on koko ajan vastakkain jään-lähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla