Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johan tämän lomailun voisi lopettaa.

Vierailija
07.07.2007 |

Viikko kesälomaa takana ja melkein voisin aloittaa taas työt. Työnteko on melkein helpompaa kuin tämä jatkuva marina ja kitinä, jota varsinkin 2-vuotiaani pitää. :/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut 3 v kotona ja onneksi kolmen viikon päästä työt alkaa

Vierailija
2/3 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LASTENI KANSSA,.ENKÄ PÄIVÄÄKÄÄN VAIHTAIS POIS,.MUUTAMAN YÖN KYLLÄ=)LAPSIA ON NELJÄ;.8-1Vuotiaita,...mut oma asenne ratkaisee!!nauti kuitenki joka hetkestä,.joskus ovat aikuisia,.ja sit on huolet ihan toista luokkaa!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

LASTENI KANSSA,.ENKÄ PÄIVÄÄKÄÄN VAIHTAIS POIS,.MUUTAMAN YÖN KYLLÄ=)LAPSIA ON NELJÄ;.8-1Vuotiaita,...mut oma asenne ratkaisee!!nauti kuitenki joka hetkestä,.joskus ovat aikuisia,.ja sit on huolet ihan toista luokkaa!!!!!!!!!!

Olen perhepäivähoitaja, ja voi sanoa että arkena nautin ainakin melkein joka hetkestä. Mutta näin lomalla! Kersat hyppii seinille kun ei ole kavereita niin kuin normaalisti, minä nukun aamuisin liian pitkään ja valvon illalla myöhään, kotityöt roikkuvat kun en saa aikaiseksi ja koko ajan täällä joku marisee " äitiiiiiii, äiiiiiiittiiiiiiiii....." . Työaikana meillä sentäs on pakollinen rytmi ja jotenkin se saa homman toimimaan, ja lapsetkin tykkäävät kun on kavereita.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme