Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaaliäidit (ei Nennat), kuinka pitkään olette olleet mukana,

Vierailija
07.07.2007 |

kun lapsi on aloittanut päivähoidon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä taidan olla normaali äiti, koska en itseäni nennaksi lue..

Lapsi oli 2,5v kun aloitti perhepäivähoitajalla.

Kävivve 2 kertaa tutustumiskäynnillä, noin tunti per kerta.

Sitten vaan hoitoaamuna eteisessä riisuin lapsen, sanoin heippaheipat ja lähdin töihin.

Itkin matkan työpaikalle. Koko päivän mietin kuinka lapsi pärjää (taisin soittaakin hoitajalle). Lapsi oli itkenyt pari minuuttia kun oven suljin perässäni.. sitten päivä oli sujunut oikein hyvin. Iloinen tyttö oli minua vastassa kun tulin hakemaan.

Vierailija
2/5 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika meni aivan innoissaan päiväkotiin, Meillä ei siis ollut minkäänlaisia ongelmia. Kerroin varmaan 200 kertaa hermostuksissani, että äiti tulee sitten muutaman tunnin päästä hakemaan sinut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten 1-vuotias jäi hoitoon vain edellispäivänä olleen parituntisen tutustumisen jälkeen :( Olen soimannut itseäni siitä, että pidin asiaa niin virallisena, etten kuvitellut voivani ottaa yhteyttä hoitopaikkaan ennen kuin saan virallisen päätöksen hoitopaikasta. Ja etten älynnyt ollenkaan, että hoitopaikkaan on tapana käydä tutustumassa ennakkoon useampana päivänä.

Vierailija
4/5 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraavalla viikolla aloitti normaalin hoidon. Kuopus meni samalle pph:lle myöhemmin ja hän oli pari kertaa edellisellä viikolla parin tunnin ajan.

Vierailija
5/5 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään tutustumassa viikkoa ennen paikkoihin,mutta en ajatellut siellä ruveta pyörimään- olen kuitenkin päivät töissä. Lapset ovat varsin sosiaalia vaikka ovatkin kotona kasvaneet iskän hoidossa, että luultavasti pärjäävät ihan hyvin. Koskaan eivät ole perään itkeneet sen kummemmin pikemminkin päinvastoin- vilkuttaneet vain. Ja miksi mun tarveis parkumaan ruveta, hyvään hoitoonhan lapset jäävät?! Ovathan nuo jo isojakin tosin 6v. ja 4,5 v.

Miiu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan