Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maitoa rinnoista ennen synnytystä

07.07.2007 |

Huomasin - ja säikähdin :) - kun rinnoista tuli jo maito(?)pisaroita. Kaipa se jo näin 37+ on aika tavallistakin, mutta onko todella ollut muillakin tuollaista cheddarjuuston väristä, siis TOSI keltaista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla tulee maitoa jo kunnollakin, mutta juuston väristä on mullakin tullut jo paljon aikaisemminkin molemmissa raskauksissa.

Vierailija
2/7 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yhtäkkiä vaan " tirahti" , herätin mieheni päiväunilta ihan silkalla kiljunnalla kun säikähdin niin kovasti.. En oikein ymmärrä mitä, mutta samana päivänä käytiin tutustumassa synnäriin ja äippäpolin lääkäri uhkaili käynnistyksellä kun on iso vauva tulossa, ehkä kaiken tän konkretisoitumisen yhteisvaikutus oli niin dramaattinen että tuo pisartelu vaan katkas kamelin selän!

Ja kun se on niin keltaista... Uuhuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melemmissa raskauksissa alkanut ternimaidoneritys jo viikolla 13! Se on tosiaan keltaista ja erittäin tärkkimäistä, ei irtoa pesemällä lakanoista :-)

On juu oikeinkin normaalia!

nonuli ja justiina 15+1

Vierailija
4/7 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessa tihkui maitoa jo puolessa välissä odotusta. Ei huolta. Minulla nousi maidot sitten synnytyksen jälkeenkin heti ja imetys sujui hyvin.

Ensimaito oli mulla oranssinpunaista. Säikähdin sitä ensin kun luulin että siinä on verta seassa :D

Toivottavasti sinulla imetyskin sitten onnistuu hyvin!

Vierailija
5/7 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä merkki, että tulee jo noita pisaroita, lähtee maidon tulo varmaan hyvin käyntiin synnytyksen jälkeen. Tai näin ainakin terveydenhoitaja sanoi mulle neuvolassa esikoista odottaessani n. kuukautta ennen laskettua aikaa, kun kertoili imetyksestä ja minulla tuli myös muutama pisara keltaista maitoa tulloin. Ja maito nousikin sitten hyvin.

Ei kuitenkaan kannta puristella niitä rintoja, sillä voi aiheuttaa supistuksia.

Vierailija
6/7 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, mulle kävi niin eskoisen kohdalla ,että saunassa ollessani vallan kaaressa maitoa tuli ;) Oli sitten maitosota, vesisodan sijasta !!!!

Vierailija
7/7 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt olisi varmaan jo parin kuukauden ajan jonkun sillä maitomäärällä ruokkinutkin mikä valuu yöllä lakanoihin... Heh, no ei kai sentään... Kuitenkin, aluksi maito oli melko vetistä ja väritöntä mutta nyt lähempänä la:ta se on alkanut muuttua paksuksi ja keltaiseksi. Esikoista odotan.

T:Titi-uu rv38+0