Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks just kestoilijat tyrkyttää fanaattisena ideologiaansa muille?

Vierailija
09.10.2008 |

en oo kuullut että kertavaippoja käyttävät vouhkaisi että muittenkin pitää käyttää.

Tekeekö kestoilu ihmisestä jotenkin vähä-älyisemmän, joka kuvittelee että heillä toimiva malli toimii kaikilla. Koska näinhän ei minkään asian kohdalla ole...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ongelmia tuollaisilla ihmisillä loppujen lopuksi on elämässään. Ehkä ovat pettyneet äitiyteen, kun pitää noin fanaattisesti tarttua tuollaiseen pikkuasiaan. Jotain kompensaatiota, ehkä... Yksi pahimmista tuntemistani kestovaippafanaatikoista on laittanut... tadaa! ei vain yhtä, vaan molemmat lapset virikehoitoon, jotta saa levätä kotona...

Vierailija
2/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pahimmista tuntemistani kestovaippafanaatikoista on laittanut... tadaa! ei vain yhtä, vaan molemmat lapset virikehoitoon, jotta saa levätä kotona...

NIIN-PÄ, sillä menee kaikki aika niiden kestojensa pesemiseen... eipäs olekaan niin helppoja "siinä sivussa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä kestovaippojenkieltoviestejä ilmestyy aina silloin tällöin. Ja joka kerta niissä haukutaan kestovaippojen käyttäjät hulluiksi ja milloin miksikin. Että olen tullut siihen tulokseen, että kyllä niistä kertiksistä irtoaa jotain aggressiivisuutta aiheuttavaa kemikaalia:)

Vierailija
4/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekakäyttäjä vissiin ja siis ihan seko :-D

Kestoiksi olen valinnut helpoimmat mahdolliset, joita todellakin vaan pestään ja pidetään. Eikä oo vaikeeta tai hankalaa ja menee ihan siinä sivussa.

Vierailija
5/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajuaa miten hyviä ne on ja sit ottaa päähän kun jotkut ei edes kokeile vaan toteavat suoralta kädeltä että ei sovi meille. Mut en mä koskaan kellekään ole sitä sanonut päin naamaa. Monesti vaan on niin että jos joku näkee jossain mun vaihtavan kestoja niin joko kiinnostuu ja kyselee tai sitten alkaa selittämään miksei halua käyttää kestoja;-).

Ei niissä ole kyllä mitään hankalaa. Kone pesee vaipat ja minä ripustelen kun joudan. Mitä isompi laps niin sitä helpompi. Kannattaa alottaa kestoilu vaikka 1v lapsella vielä kun on vaipoissa vielä hyvinkin vuoden ja ne samat vaipat voi käydä koko sen ajan(näin ainakin meidän lapsilla on mennyt). Ja yksi kestovaippa päivässäkin on monta kertakäyttövaippaa vähemmän vuodessa. Ei kun kokeilemaan!

Mutta kiihkoilu suuntaan tai toiseen ei toki auta, se laittaa vaan puolustuskannalle. Mutta minä en kiihkoile mitenkään irl, nyt vaan vähän innostuin;-)

Vierailija
6/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on ihan osa elämää eikä yhtään sen enempää. Onneksi ei enää kun lapsi oppi kuivaksi :)

Minä en ainakaan käyttänyt lapsella kestoja missään perhekerhossa tms. Osallistuin jonkun aikaa neuvolan vauvapiiriin ja kun lapsella oli kerran kestot päällä niin leimauduin heti hörhöksi.

Kestojen käyttäjiä on varmasti monen tuttavapiirissä ihan teidän tietämättänne :)

Lällällää, ottaako pattiin.

Vierailija
7/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pahimmista tuntemistani kestovaippafanaatikoista on laittanut... tadaa! ei vain yhtä, vaan molemmat lapset virikehoitoon, jotta saa levätä kotona...

NIIN-PÄ, sillä menee kaikki aika niiden kestojensa pesemiseen... eipäs olekaan niin helppoja "siinä sivussa"

No jos äiti väsyy nimenomaan pyykkikoneen käyttämiseen, niin olisi sitten väsynyt varmaan myös tiskaamiseen ja ruuan laittoon. Ei kukaan voi olla niin lopussa, ettei pysty pyykkiä pesemään. Eihän siinä mene kun minuutti kun pistää koneen käyntiin.

Vai pesettekö te muut pyykkinne esim paljain käsin avannossa kun se on niin vaikeaa? Meillä ainakin on ihan hyvä kone :)

Vierailija
8/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä hörhöydyin niin pahasti että jopa OMPELIN lapsen kestot. Ja sitä ei tiedä kukaan perheemme ulkopuolella. koskaan et voi tietää kuka on hörhöhullu.

Vierailija
9/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa itsellensä, että ovat tehneet oikean ratkaisun. Tiedäthän; jos jotakin asiaa jankkaa riittävän kauan niin se toteutuu.

Vierailija
10/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kannustan kestovaippojen käyttöön jos joku kysyy. en tuputa, mutta totean vaan, että vaipat ei oo hankalia, ja mun mielestä jokaisen ihmisen pitäisi kantaa vastuu ympäristöstä.

oikeesti mun mielestä ne, jotka ei edes kokeile kestovaippoja on jonkin sortin muutosvastarintaisia urpoja.

Vierailija
11/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en kanssa tuputa asiaa, enkä puhu vaipoista muutenkaan puolituttujen kanssa.

Yksi kaveri puhui ennen lapsen syntymää että voisi kokeila kestoja. Vein hänelle lahjaksi yhden ja eivät käyttäneet sitä kertaakaan. Toiselle lupasin antaa kaikki kestot kunhan hakisi vaan pois... ei kiinnostanut. Hänkin siis otti asian puheeksi ihan itse.

Pitää olla todella sinnikäs jos meinaa jonkun käännyttää, joten minulta ei ainakaan virtaa riittäisi siihen :) Ihminen joko keksii ne ihan itse tai sitten ei.

Vierailija
12/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti mun mielestä ne, jotka ei edes kokeile kestovaippoja on jonkin sortin muutosvastarintaisia urpoja.

Tiedoksi, että itse käytin ja kokeilin erilaisia kestoja jo LÄHES 15 V. SITTEN ekan lapseni kanssa!!!!

Kun suurin osa näistä nykyisistä hörhöttäjistä oli vielä hiekkalaatikolla taputtamassa sitä p..skaa.

Ei mun tullut MIELEENKÄÄN alkaa sitä jotenkin erikseen markkinoimaan - käytin mitä käytin!

Kun pieniä lapsia oli useampia, totesin jaksamisen rajat ja käytin kertiksiä.

Nykyään joka asiasta pitää tehdä joku ihme "trendi" ja eriytinen "elämäntapa" mitä pitää sitten muillekin tuputtaa, sitä mä en tajua.

ap