Pomot- millainen työntekijä ärsyttää teitä?
Haloo?
Kommentit (7)
Henkisesti laiskat ärsyttää. Siis semmoset jotka ei jaksa käyttää päätää, tekevät vaan niin kuin aina ennenkin.
Muita ärsyttäviä asioita:
- piittamattomuus aikatauluista
- valehtulu tai virheiden salailu
- juoniminen ja selkään puukottaminen, jatkuva pomon haukkuminen ja pelailu
- jatkuva 6 tunnin työpäivien tekeminen
Mulla oli pieni putiikki jossa oli yksi ulkopuolinen töissä, 2 eri henkilöä.
Eniten ärsytti se että jos minä en tehnyt mitään niin työntekijä katsoi ettei hänenkään tarvinnut. Saatoin kahvikupin ääressä tehdä esim. suunniteluja tai paperitöitä niin se näytti ilmeisesti siltä etten tehnyt mitään.
Sitten toiseksi se että jos joku asia tuntui hankalalle, sitä ei vaivauduttu opettelemaan vaan aina odotettiin että tulen paikalle. Yritin opettaa niin monesti. Eikä se ollut edes hankala asia.
Pidemmän päälle kaikki työaikojen kanssa kikkailu käy ärsyttämään mutta niiltä ei voi välttyä. Mun mielestä jos työaika on vaikka 8.00-16.00 niin se pitää. Jos tulet aamulla varttia vaille niin se ei tarkoita sitä että voit lähteä varttia vaille.
Ja ne jotka pitää työpaikkaa jonain sosiaalisena ympäristönä, jonne tullaan tapaamaan kavereita (ei tekemään töitä). Ja sitten ne, jotka ei viitsi tehdä kuin kivoja hommia.
Ja epäluotettavuus tai yleensäkin se, että täytyy vahtia tuleeko hommat tehtyä vai ei.
Onneksi tällaisia alaisia on oikeasti aika harvassa.
Virheet ja viat on aina jossain muualla, ei itsessään. Virheitä on helppo nähdä, oman toiminnan muuttaminen vaatisi itseltään tekemistä.
Tämä on siis henkistä laiskuutta ja 99 prosentissa etenemisen este niillä, jotka ihmettelevät miksei ura kehity. Ottakaa opiksi.
T ap / alainen