G: Kuinka monta lasta olet " aina halunnut" ,
siis ennen ensimmäistä, lasten lukumäärä nyt ja onko lapsiluku täynnä.
Kommentit (38)
Nyt niitä on jo viisi ja tämä alkaa riittämään.
Odotusajat ovat olleet aina suhteellisen kamalia :-(
3 lasta. Minulla on yksi lapsi. Mies ja 2 lasta puuttuu.
nyt 2
en tiedä jatkosta, toisaalta haluaisin ainakin 5 lasta, mutta..
nyt minulla oln yksi lapsi, olen yh, joten ainakaan ihan heti ei ole enempää tulossa. onneksi olen nuori ja aikaa vielä on.
Mulla on vielä noin 16 vuotta hankkia niitä lisää.
Nyt on 4 lasta, eikä se lapsiluku ole todellakaan täynnä. Saa meille tulla vaikka 15 lasta :) Rakastetaan muksuja :)
Sitten kun tuo toinen(kuopus) syntyi, niin vähän ajan päästä halusinkin jo lisää;)) Mietin, että tuleeko RAJAA IKINÄ vastaan;)? Vai, haluanko aina vaan vielä yhden ja taas yhden ja taas yhden, kunnes niitä kohta on 13:sta;)
kaksi on nyt, ehkä kolmas vielä mutta ei enempää
Mun ei koskaan ole pitänyt tehdä yhtään lasta. Olen aina miettinyt, että saishan niitä lapsia tulla. No nyt on 2 ja ehkä tehdään 5-10 vuoden kuluttua vielä 2. Tosin 10 vuoden päästä aletaan elämään aika viimehetkillä lasten teon suhteen. Ollaan puhuttu myös adoptiolapsista ja sijoitusperheenä toimimisesta. Saas nähdä, kun ei meillä ole mitään ohjekirjaa tähän elämään.
Sain neljä.
Enkä yhdestäkään luopuisi.
Nyt on yksi. Varmaankin se toinen sitten joskus tulee ajankohtaiseksi. Ei vielä.
nyt on 3 ja " lapsiluku täynnä" , mutta aivan järjetön vauvakuume vaivaa. *tuskanhuokaus*
Mulla biologinen kello tikittää - ikää 36...
kuin se että kun 30v täytän niin lapsiluku on täynnä.
Ja niin olikin...kolme oli haave mutta viimeisin raskaus oli tuplayllätys=)
Eli neljä on ja lapsiluku täynnä
toivonut olen 6 lasta ja neljä on jo ja viides tilauksessa ja tuskin kuuteenkaan jää lapsiluku,olen ihan hulluna lapsiin.
olen aina halunnut kolme lasta. Kolmannesta tuli kaksoset eli lapsia on neljä. Aina parempi.
sitten päähänpistosta halusinkin yhden. Nyt on yksi, enkä enempää halua mistään hinnasta.
4 on aina halunnut, 4 nyt on ja nyt tuntuukin, että voishan sitä vielä yhden..tai kaks ;)
Mies vaan ei valitettavasti ole samaa mieltä
kolme olen halunnut, kaksi on ja siihen taitaa jäädä
yhden sain tehtyä ennen kuin yh:ksi jouduin...