Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ahdistaa..!!

06.07.2007 |

onko kellään teistä käynyt niin, että yhtäkkiä huomaa, että ei tiedäkkään seksuaalista suuntautumistaan? itse aloin eilen ajatella sitä mahdollisuutta, että haluaisin naista ja tajusin, ettei se olisi niin kamalaa.. nyt ahdistaa, maha aivan sekaisin, enkä tiedä mitä ajatella.. Juteltiin miehen kanssa, se sano että on ihan ok, jos olen bi.. toivoo vaan etten olisi lesbo.. apua.. miten selvittää tilanne, kun on hoidettavana vielä alle 1v lapsi, ettei pää sekoa??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ainakaan lesbo ole kun olet kerran miehen kanssa pystynyt olemaan ja lapsikin on!!

Järkyttäväähän se on kun on luullut tietävänsä itsensä ja näin aikuisena ehkä joutuu muuttamaan käsitystä identiteetistään. Mutta hei ei elämä ole niin mustavalkoista! Älä mieti liikaa sitä mihin kategoriaan kuulut vaan tutki itseäsi miltä asiat ja ihmiset tuntuu kaikessa rauhassa. Etsi se mitä ihan oikeasti olet, se helpottaa. Eikä se tarkoita että pitäis alkaa naisten kanssa pelehtimään. Etsi tietoa netistä (esim. suomi24 keskustelu sivuilta ja city lehti, SETA).

Kuinka päädyit tähän ajatukseen että olisit ehkä bi tms? Ihastuitko johonkin naiseen vai onko kiinnostus ollut yleisellä tasolla?

Itselleni kävi vähän samoin, ihastuin naiseen ja tajutessani mistä on kysymys olin tosi järkyttynyt, ihanaa ja kamalaa samalla. Niin monia tunteita heräsi etten enää tiennyt missä mennään. Vähitellen asiat asettuivat päässäni jotenkin kohdalleen ja pystyin hyväksymään asian.

Muistatko nuoruudestasi ja menneisyydestäsi, oliko sinulla em. kokemuksia tai ihastuksia samaan sukupuoleen? Itse tajusin, että tämä asia on aina ollut minussa, piilossa vain. Ihmettelin kun en ennemmin ollut käsittänyt mistä on kysymys. Oli vain ajan kysymys koska näin tapahtuu.

Biseksuaalisuus on vain rikkaus, se on mielen ja sydämen avaruutta kun pystyy rakastumaan ihmiseen ei sukupuoleen.

Vierailija
2/4 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kiihotut miehestäsi, tykkäät rakastella hänen kanssaan, mutta kiihotut myös tytöistä niin olet bi. Vaikealta tuntuisi ajatella, että olisit täys lesbo jos kerran olet suhteessa miehen kanssa ja vielä lapsenkin tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei nyt vaan ole mitään ihmeellistä !

Vierailija
4/4 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voisin harrastaa seksiä naisen kanssa MUTTA en usko että voisin koskaan rakastaa naista kuten rakastan miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi