Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaisi tietää lastenvaatteiden esittelijänä/myyjänä toimimisesta

06.07.2007 |

Olikohan tuo otsikko ihan järkevästi muotoiltu? Haluaisin siis tietää kaikkea mahdollsta lastenvaatteiden myyjänä kotikutsuilla toimimisesta. Te, joilla kokemusta tai tietoa ko. asiasta on, niin kertoilkaahan. Lähinnä haluaisin tietää, onko homma miten kannattavaa. Täytyykö kutsuja pitää tyyliin joka ilta, että jotain siitä saa, vai miten? Ja miten " palkka" määräytyy? Kiinnostaisi myös, onko tarpeeksi useiden kutsujen saaminen hankalaa? Ja mitkä mielestänne ovat tämän homman hyviä ja huonoja puolia? Tietysti kaikkea mahdollista, mitä tulee mieleen, saapi kertoilla. Ja vielä voisitte mainita, mitä vaatemerkkiä tai firmaa edustitte/edustat? kiitti!

- Selmiina

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut L&B jälleenmyyjänä 3,5 vuotta. Aloitin tämän homman, kun jäin työttömäksi ja halusin jotain tekemistä. Nyt olen ollut vuoden töissä, mutta en raaski lopettaa. Olen ensimmäinen jälleenmyyjä täällä meidän alueella, joten alku oli melko hankalaa, kun kukaan ei tiennyt L&Bstä mitään. Arvelisin, että aloittaminen ja esittelyjen saaminen on helpompaa, kun alueella on jo muita myyjiä (oli tuote mikä tahansa).

Esittelyjä voi L&B:llä pitää sen verran kuin haluaa/ennättää. Muistaakseni myyntiä täytyy kuitenkin olla vähintään 2000e/kausi. Jos esittelyn myynti on esim. 300e niin proviisio siitä on 85e - kulut eli ehkä 60e.

Tänä syksynä L&B:llä on uusi aloitustapa eli myyntitilimallisto. Malliston saa tällöin lainaksi L&Bltä ja sen saa omaksi kun on myynyt 5000 eurolla. Proviisio on sinä aikana 15%. Lisätietoja löytyy osoitteesta www.fi.lingonblabar.com

Itse olen tykännyt myyntityöstä kovasti. Olen tavannut monia mukavia ihmisiä, mikä minusta tässä työssä on parasta. Lisäksi tykkään L&B vaatteista.

Vierailija
2/2 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui mainita ne huonot puolet. Ikävintä on varmaakin se, kun ajat pitkän matkan esittelyyn ja sitten vieraat jättää tulematta, kukaan ei kuuntele esittelyä ja myynti jää tosi pieneksi. Tavaroiden raahaminen on myöskin ikävää. Mutta eiköhän nämä huonot puolet ole samoja joka esittelyssä.

Kiinnostaisi tietää, että onko jollain Party Liten myyjällä hajonnut tuotteita esittelyssä? Ja mitä olette silloin tehneet? Vaate-esittelyssä on se hyvä puoli, että ei tarvitse pelätä esittelytuotteiden hajoamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla