Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet kastelemassa vaikka ystäväsi kukkia hänen ollessa lomalla , niin tutkitko kaapit?

Vierailija
06.07.2007 |

henkilökohtaiset paperit.. epäinen että eräs ystäväni teki kerran niin, koska tiesi syntymäaikani jota en yleensä kellekkään kerro (inhoan synttäreitä ja muita tyhmiä ylläreitä. )

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei noin vaan saa kenestäkään selville!

PS. Olisin itse saattanut penkoa jotain " pientä" =)

Vierailija
2/17 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta penkomaan en ala. Silmäilen valokuvia hyllyllä ja kirjoja. Ja kämppä on pakko kiertää läpi, jos meinaa ne kukatkin löytää ;-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukat minulla oli aina saman pöydän päällä ja kastelukannu vieressä, ei siinä ole tarvinnut kierrellä ja katella mistä ne löytyy.

ap.

Vierailija
4/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan tekisi mitään sopimatonta.

Vierailija
5/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinaisesti kurki, mutta oon vähän utelias, että saattaisin jonnekin kurkistaa, mutta en mitään papereita tonkisi tai muuta vastaavaa!

Kaverisi on voinut saada syntymäaikasi jotenkin muutenkin

esim.

- nähnyt lääkepurkkisi (reseptissä usein henkilötunnus)

- hankkinut maistraatista (ehkä ei..)

- kysynyt puolisoltasi, äidilltäsi, siskoltasi...

- nähnyt jonkin muun ihan tavallisen kirjeen (lehtimainos tms.), jossa on ollut syntymäaikasi

Ei ehkä siis tonkinut mitään.

Vierailija
6/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen heillä kutsuttuna vieraana, saatan selailla lehteä, nyt en sitäkään. Enkä edes vilkaise posteja, kun haen ne laatikosta.

Vierailija
7/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona on esillä jotain virallisia kirjeitä, laskuja jääkaapin ovessa, lääkkeitä tms. niin niistähän sen voi nähdä ja on sitä nyt erakoimmallakin aina ystäviä ja tuttavia jotka tietää ja joilta voi kysyä jos tahtoo jotain synttäriylläriä järkätä.

Vierailija
8/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo saada selville, vilkaisee vaikka ohimennen ajokorttiasi tms. kun sitä jossain käytät

Vierailija
9/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis fotot kyllä urkin. :)

Vierailija
10/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta joku syntymäpäivä tai horoskooppi-hullu ystäväni sais selville. Olen erityisesti varonut sellasra.

ap.

Vierailija
11/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vähän neuroottista mielestäni jos syntymäpäivä on niin synkkä salaisuus.

Vierailija
12/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos luotat johonkuhun niin ärsyttää kun huomaa että ei se ole ollut sen arvoinen. Ainoa vaihtoehto on että hän on sen nuuskinut selville papareitani penkomalla, ei ole kyse pelkästään syntymäpäiviätä mutta inhoan sellasta horoskooppi höyrypäitä, hän oli laatinut minulle astrologisen kartan jopa mitä pidän todella törkeänä, en usko ollenkaan sellasiin juttuihin.

ap.

Vierailija
13/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärikortti vaikka, tai hän on selaillut synttärilahjaksi saamaasi kirjaa jossa on omistuskirjoitus. Tai nähnyt lompakkosi levällään keittiön pöydällä ja se ajokorttikin on ollut siinä.

Mutta miksi ihmeessä et ole kysynyt häneltä kun hän sitä astrologista karttaa tyrkytti että mistä sait tietää syntymäaikani? Kyllä mä ainakin kysyisin jos olisin periaatteesta varjellut jotain tietoa itsestäni ja sitten joku olisi kuitenkin sen onkinut selville.

Vierailija
14/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois kysyä tollasta asiaa suoraan

Vierailija
15/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua muiden penkovan mun tavaroita, niin en tee sitä itsekään. Ja jos kyseessä on hyvä ystävä, ei sitä tarvitse edes tehdä, sillä yleensä hänet tunnetaan sen verran hyvin, että kaikki oleellinen on tullut kerrotuksi hänen omasta suustaan. Ainakin tiedän bestiksestäni melkein kaiken kengännumerosta hänen käyttämiin lääkkeisiinsä asti.

Vierailija
16/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin asiaa häneltä ja hän ei sanonut mitään, oli vaan hiljaa naama punasena, sitten väitti että olen itse sen SANONUT mitä en ole tehnyt. Mutta hän ei ole senjälkeen ottanut mitään yhteyttä minuun ja välttelee minua. Joten aloin miettiä tätä juttu ja sitä kuinka erilaisia me olemme oikeesti.

ap.

Vierailija
17/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa että kaveris tietää sun syntymäajan niin älä ole sen kaveri... ihmettelen että joku penkois sun tavaroita, mutta jos tää kaveri on niin tehny niin tuskin olisin itekkään sellasen kaveri...