Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri kysyi milloin aiomme muuttaa!??!

Vierailija
09.10.2008 |

Meille syntyy joulun tienoilla toinen lapsi ja naapuri tuli soittaan tänään ovikelloa ja kysyi koska muutamme. Emme siis ole muuttamassa. Olin vähän et "häh?" kun en tajunnut kysymystä,mutta sit naapuri selitti kuinka on "kytännyt" meidän asuntoa (asuu kerrosta ylempänä,pienemmässä) kun se on paras kuntoinen ja yks näistä kuudesta kolmioista tässä talossa... Ja nyt kun meille syntyy toinen lapsi,me muutetaan niin hän saa tämän asunnon.

No me ei olla edes muuttamassa,vastasin,johon naapurilla loksahti leuka ja kysyi "aiotteko KAIKKI mahtua tänne"

En tajua?? meillä on 87m2 ja 3h+k? Miksi emme mahtuisi?? Meillä on kaks kohtuu isoa makkaria joista toinen on nyt 2,5v poikamme,koska olemme tietoisia et toinenkin on poika niin johan nää voi jakaa huoneen??

Naapuri oli tosi myrtsinä kun kuuli ettemme muutakaan,oli varmaan jo mielessään sisustellut kotiamme.....

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten ahneus on niin julkeeta etteivät älyä sitä peitellä millään tavalla.

Vierailija
2/15 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nelihenkinen perhe (kaksi päiväkoti-ikäistä lasta) ja mahdumme vallan mainiosti 83 neliöön!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mahdumme kerrassaan mainiosti. Ehkä sitten, kun pojat tulevat murkkuikään, alkavat he kaivata omia huoneita, mutta toistaiseksi menee oikein hyvin.

Vierailija
4/15 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon, että saatte okt:n.

Vierailija
5/15 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pidäpä tuo naapurisi mielessä. Jos asuvat samassa talossa edelleen kun olette oikeasti hankkiutumassa eroon asunnostanne, niin käypä kysymässä jos haluavat ostaa asunnon. Säästätte siten välityspalkkion.

Vierailija
6/15 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse omistusasunnosta, jos niitä noin voisi varailla.

Vierailija
7/15 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee naapuri. Mutta niitähän riittää...

Vierailija
8/15 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan 10 neilötä pienemmässä kolmiossa kuin ap, kahden lapsen ja koiran kanssa, ja hyvin mahdutaan (no kaapit kylläkin täynnä roinaa:)

Mä en ikinä kehtais mennä naapurille moista sanomaan.

Vierailija
9/15 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aso-asuntotaloissa tuo on ihan tavallista ja viisastakin toimintaa. Talon sisällä voidaan vaihtaa asuntoja kun joku muuttaa pois. Se helpottaa byrokratiaa, säästää rahaa ja aikaa ja ihminen saa pysyä tutussa talossa jossa tykkää asua.

Mutta yleensä keskustelua ei aloiteta kysymällä, että "koska te muutatte". Se aloitetaan kysymällä että "Olen kuullut että teolette muuttamassa..." ja sitten jutustetaan pari sanaa kohteliaasti siitä ja sitten kysytään että miten kun mekin tarvitsisimme isompaa asuntoa niin sopisikos teille jos me tulisimmekin tähän ja maksaisimme teille sen välin ja..."

Vierailija
10/15 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi aikuista sekä 1 ja 2 luokkalaiset tyttö ja poika.

Ei me liian hyvin mahduta, mutta tässäpä asutaan.

Alakerrassa on kaksi aikuista ja 3 alle kouluikäistä lasta. Heillä on samat neliöt, ja ostivat asunnon pari vuotta sitte ja tuskin ovat muuttamassa muutamaan vuoteen ainakaan mihinkään.

Vierailija
11/15 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök, mikä kyylä-ämmä, jos tulee tolla tavoin tunkeilemaan toisten ovelle. Olisin saattanut sanoa sille aika rumasti...

Mutta taitaa olla ap:n naapuri sen verran yksinkertaista tekoa (niinkuin juoruakat ja -ukot yleensäkin) ettei käytöstavoista ja ns. rajoista tietoakaan. Ei varmaan edes tajunnut käyttäytyvänsä ala-arvoisesti.

Vierailija
12/15 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, enpä silti kehtaisi tuollaista kysyä. itse en saisi ikinä ahdettua kahta aikuista+ kahta lasta alle 100 neliön asuntoon tavaroineen, koska olen ihminen joka tarvii tilaa ja järjestystä elämiseen. Mutta silti törkeää käytöstä kyllä naapurilta.

Vierailija
13/15 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä neliöitä 80 ja kolmas lapsi tulossa. Toisessa huoneessa siis lapset 1,5 ja 3,5. Vauva sit meidän makkariin..ja hyvin mahdutaan. Ollaan meinattu hankkia isompaa vasta muutaman vuoden päästä.

Vierailija
14/15 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto on siisti ja kaikki järjestyksessä.

No, enpä silti kehtaisi tuollaista kysyä. itse en saisi ikinä ahdettua kahta aikuista+ kahta lasta alle 100 neliön asuntoon tavaroineen, koska olen ihminen joka tarvii tilaa ja järjestystä elämiseen. Mutta silti törkeää käytöstä kyllä naapurilta.

Vierailija
15/15 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on meidänkin kerrostalossa se oma inhottava juoruköörinsä. Niin tökeröiltä muutama tyyppi (+ penskansa) vaikuttavat, että just jotain noin mautonta käytöstä vois odottaa. Siellä porukassa kytätään, juorutaan ja töllistellään niin, että sitä alkaa miettiä onko niillä ihan kaikki kotonakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi