Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yököttävää (kestovaipoista)

Vierailija
09.10.2008 |

toisesta ketjusta kopioin... sympatiat päiväkodin työntekijöille!

Meillä päiväkodissa

oli ongelma, kun yhtenä vuonna kestovaippaperhe ei käyttänyt ollenkaan pesuaineita säästääkseen luontoa. Toisessa perheessä taas käytettiin matalaa pesulämpötilaa ja puolta pesuainemäärästä luonnonsuojelullisista syistä. Itse kertoivat. Voitte kuvitella, ettei ollut mitllyttävä vaihtaa niitä kestovaippoja...

T.Lastentarhanope

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan ruveta desinfioimaan kotiani ja perheenjäseniäni. ja jos joku uskaltaa tulla meille, niin saa kyllä laittaa hiusverkon ja hengityssuojuksen. niin ja jos täytyy päästä vessaan, niin menkööt ulos ettei meille vaan tuu niitä kakka bakteereita!

Vierailija
22/25 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa varmaan pestäänkin hyvin mutta kotona saattaa tosiaan olla eko tyyppi joka pesee laiken 40 asteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä juttu. Mutta itse en veisi kestovaippoja päiväkotiin, ihan siitä syystä, että säästäisin hoitajien aikaa muuhunkin kuin tuohon vaippailuun. Ja minusta kertikset ovat päiväkodissa hygieenisempiä.

Kotona saa mun puolesta käyttää mitä vaippoja tahansa. Itse käytän kertakäyttöisiä, tosin noita biohajoavia, paitsi että tällä hetkellä ovat loppuneet meidän lähikaupasta.

Niin ja tuosta kakan kaatamisesta pönttöön. Niin meidän lapsi on sallainen sinappikone ja laatu sen verran löysähköä, että ei hänen kakkaansa vaipasta niin vain pönttöön kaadeta.

Vierailija
24/25 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaas joskus tiskaukseen laittaa ihan sellainen kahvimitallinen pesuainetta (siis jauhetta ja tiskikoneesta kyse). Yhtä siistiä tulee, tarttuupahan vähemmän myrkkyjä syödessä.

Kerro minkä merkkinen kone pesee vähemmälläkin aineella, niin osaan seuraavan valita paremmin. Tää meidän Rosenlew ei oo mikään järin hyvä pesijä.

Vierailija
25/25 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehdottivat että päiväkoti aikana veisin kertakäyttövaipat sinne, koska heillä ei ole aikaa ja mahdollisuutta keskittyä kestovaippojen oikeaa käsittelyyn. Ymmärsin kyllä, että aiheuttaa tarhassa ongelmia. Joten hommasin sinne sitten kertiksiä. Siis ihan hoitajien ja muiden takia. Jossain asioissa täytyy jsokus joustaa. Ajattelin, että ei ole kotonakaan kauhean vähätöistä hoitaa kuutta lasta, ja käyttää kestovaippoja , joten ei se ole vähätyölästä tarhassakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän