Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähteäkö reissuun vkolla 35+5??

06.07.2007 |

Minulla on pulma: tänään pitäisi viimein päättää, lähdetäänkö viikonloppuna tosi ihanan sukulaisen oletettavasti huippuhauskoille merkkipäiville 500 km päähän vai ei?? Oltaisiin yötä perillä ja tultaisiin seuraavana päivänä pois, pitäen paljon taukoja. Mun ei tarvitsisi itse ajaa.

Asiaa puoltavia seikkoja:

- oloni on pääpiirteissään tosi hyvä

- olen nukkunut hyvin, enkä ole erityisen väsynyt paitsi kovien touhupäivien jälkeen

- lääkäri sanoi eilen, ettei matkustamiselle ole estettä, kunhan pitää taukoja ja ottaa selville matkalla olevat synnärit :)

- paikat oli kiinni eikä mikään ennusta ennenaikaista synnytystä (harjoitussuppareita on paljon rasituksessa, mutta eivät ole avanneet paikkoja)

- autossa istuminen ei ole tuntunut hankalalta (puolta lyhyemmillä reissuilla)

- olisi tosi kiva lähteä ja nähdä sukulaisia pitkästä aikaa

- synnytykseen voi olla aikaa hyvinkin vielä 6 vkoa

Epäilyttäviä seikkoja:

- viikkoja on kuitenkin jo 35+5

- veritulppariski?

- joskus kai pitkä automatka voi käynnistää synnytyksen (tosin lääkäri en tuntenut tällaisia tapauksia kun kysyin)

- matka saattaa kuitenkin tuntua superraskaalta ja kaduttaa että tuli lähdettyä

- ??

Hjälppiää, kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olo on hyvä niin reissuun vaan. Itse tultiin juuri lomailu kierrokselta ja kyllä tuli autossa istuttua joka päivä monta tuntia putkeen ja ilman taukoja ajettiin. Jos veritulppa huolettaa niin laita tukipolvisukat ja juo paljon. Veikkaan, että joudutte joka tapauksessa pissataukoja pitämään(raskaana kun on) eli silloin saat vähän jaloitella.

Ja se, että tarkistaa synnärit on ihan hyvä idea, silloin ei tule turhia jännitettyä.

Mukavaa reissua!

Vierailija
2/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos sun olo on hyvä niin mikä ettei, se piristää kummasti kun on jotain tavallisesta poikkeavaa. Itse en ainakaan jäisi superkivoista juhlista pois.

Hauskaa matkaa Annlinn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita puoltavia juttuja oli niin paljon, että itse ainakin lähtisin :) Ja kävinkin lähes yhtä pitkällä reissulla minäkin, muistaakseni rv34.

Veritulppariski ei nouse, kun pidätte taukoja ja jaloittelet niiden aikana.

Se minuakin arvelutti matkaanlähtemiseni suhteen, että kaduttaako lähteminen, jos ei jaksakaan perillä mitään. Tosi hyvin kuitenkin jaksoin koko reissun. Oli niin mukavaa, että ei kerennyt miettiä väsymyksiä ja voimia tuntui riittävän vaikka mihin. Vasta kotona oli matkan jälkeen sit superväsy ja pari päivää meni " palautumiseen" . Mutta kotonahan se ei sit enää haittaa. Pitää vaan järjestää asiat niin, että pystyy löhöämään reissun jälkeen eli olla armollinen itselleen :)

Vierailija
4/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoja tosin vasta 32,mutta supisteljen takia ollut sairiksella jo 2kk.Kanavaa mulla jäljellä 2cm,pehmentynyt ja vähän auki.

Lääkäri sanoi että suomess niin hyvä terveydenhuolto että apua saa mistä vaan kunhan en koneella lennä tai lappiin asti täältä etelästä mene.

Matkaan varataan aikaa 2h extraa pysähdysten takia.Tyynyn otan mukaan ja penkkiä voin vetää makuuasenttoon jos tarve vaatii.

Enempi kyllä noista suppareista kärsin kun kävelen.

Kyllähän mäkin tosin mietin pitkään että lähdenkö kun ed.synnytyskin rävähti salama käyntiin ja kesti 2h.

Sitä kun ei koskaan tiedä koska vaavi syntyy voi mennä sinne viikoille 42:kin.

En kuitenkaan halua koko kesää täällä pk-seudulla kökkiä ja sukulaisia mekin olemme menossa tapaamaan.

Mukavaa reissua sinulle!:)

Vierailija
5/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meno matka tuntuu turhan raskaalta niin itse olen ainakin tulossa sitten vr:n kyydityksellä kotiin.