Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hui, olen ihastunut ja tunne taitaa olla vielä ihan molemmin puolista

Vierailija
06.07.2007 |

Tehdään isoa remonttia ja lähes päivittäin olen rakennustarvikkeita käynyt ostamassa rautakaupasta ja lähes joka kerta on osunut sama myyjä.

Eilen sen sitten huomasin, että poika taitaa olla ihastunut minuun ja itsekin olen häntä paljon ajatellut.

Ihana kokea taas tämä tunne! Hulluinta asiassa on se, että olen viimeisilläni raskaana ja joku todellakin voi tälläiseen möhköfanttiin ihastua.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ollut vientiä viimeisillä kuukausilla kun maha alkoi olemaan rantapalloa isompi. treffi tarjouksia sateli jopa sellaisilta ihmisiltä joilta en ikinä olisi voinut odottaa sitä. miehet tuntuvat sekoavan päästään kun nainen lähestyy synnytystä... liekö alkukantainen vaisto joka sanoo että kohta naaras on taas valmis paritteluun ja jatkamaan sukua.

Vierailija
2/19 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kummasti vain oli tämä komistuskin pyörimässä siinä ympärilläni.

Ja kyllä sen näkee jos toisella kiinnostaisi ja tämä mies ei todellekaan ole kaikille flirttaavaa tyyppiä.

Enkä minä mitään vaaleanpunaisia suhdesuunnitelmia kehittele, oli vain kiva nähdä että vielä tämäkin mamma kelpaisi vapailla markkinoilla. Kun 35v kohta kolmen lapsen äidille tälläistä sattuu, niin nostaa kummasti itsetuntoa.

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myyjä on ystävällinen ja aidosti pitää työstään, se ei ole samaa kuin olla ihastunut.

Vierailija
4/19 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi, taitavimmat flirtit vaikuttaa just sellaisilta, ettei ne muka flirttaa kaikille, vaikka totuus on toinen. Tiedän sen ihan omasta kokemuksestani. Olen armoton flirtti ja muutenkin aika villi tapaus. Silti joka ikinen mies pitää mua kilttinä, viattomana tyttönä, joka sattui tekemään poikkeuksen juuri heidän kohdallaan ;)

Mutta totta, että kyllä tuo itsetuntoa nostaa :)

Vierailija:

Ja kyllä sen näkee jos toisella kiinnostaisi ja tämä mies ei todellekaan ole kaikille flirttaavaa tyyppiä.

Vierailija
5/19 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myyjän käytös on muuttunut vasta viime aikoina. Ei hän aiemmin ole tullut pyörimään ympärille kun olen ostanut laastia ja toinen myyjä on jo palvellut.

Rautakaupassa asioivat varmaan tietävät, että rautakaupassa palvelun saaminen on jo sinänsä saavutus, mutta että niitä myyjiä olisi 2 yhtäaikaa se on jo ihme.

Sorry, mutta uskoa tähän ihastukseen ette pysty rikomaan. Niin selvää se oli!

Vierailija
6/19 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja myyjän käytös on muuttunut vasta viime aikoina. Ei hän aiemmin ole tullut pyörimään ympärille kun olen ostanut laastia ja toinen myyjä on jo palvellut.

Rautakaupassa asioivat varmaan tietävät, että rautakaupassa palvelun saaminen on jo sinänsä saavutus, mutta että niitä myyjiä olisi 2 yhtäaikaa se on jo ihme.

Vierailija
7/19 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kahden lapsen imetys ja kolme raskautta tekee kroppaan pysyvät jäljet ja ikäkin omansa.

Viimeiset raskausviikot käsillä ja tunnen itseni norsuksi.

Mutta kyllä se mieltä hivelee, kun komea mies näyttää olevan kiinnostunut. Pientä piristystä kotiäidin arkeen...

Vierailija
8/19 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

komea mies näyttää olevan kiinnostunut.

Vierailija
9/19 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään suhdetta halua hänen kanssaan! Ihastunut voi olla ilman sen kummempia taka-ajatuksia!

Vierailija
10/19 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin kuin tähän ketjuun vastanneet kateelliset panettelijat. Tosi hauskaa, että rautakaupassa on säpinää!! :)

Vierailija
11/19 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska olet tullut tutuksi, ei myyjä ehkä enää pidä sinun kanssasi sitä tiukan asiallista linjaa, mitä tuntemattomampien kanssa.

Kyllä minä ainakin juttelen kanta-asiakkaiden kanssa siihen sävyyn, että joku voisi jopa luulla sitä flirtiksikin, vaikka oikeasti en siis ole kiinnostunut muusta kuin siitä, että asiakas tulee takaisin.

T: asiakaspalvelutyötä tekevä

Vierailija:

Vierailija
12/19 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

toisin kuin tähän ketjuun vastanneet kateelliset panettelijat. Tosi hauskaa, että rautakaupassa on säpinää!! :)

Vierailija
13/19 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyt?

Vierailija
14/19 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos portsari sanoo että mitäs tytöt, ja auttaa takin päälle, on se merkki siitä, että hän haluaa Maria. Mutta ei tietenkään sitä, että poke tekisi vaan työtään.

Jos bussissa joku mies tulee Marin viereen, Mari on varma että mies valitsi hänet koska hän on niin huumaava. Sillä, että kaikki muut paikat oli varattu, ei ole mitään merkitystä.

Rasittavinta oli Turkin rantalomalla, missä kaikki perään huudelleet sisäänheittäjät rakasti vain ja ainoastaan Maria.

Hän uskoo aivan tosissaan siihen, että kaikki aina ihastuu häneen, ja haluaa hänet. Se on kuulemma sairaan rasittavaa, kun hän vaan haluaisi olla rauhassa.

Ikää Marilla on 28 v ja hän on sinkku, ei ole koskaan seurustellut.

Vierailija
15/19 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos portsari sanoo että mitäs tytöt, ja auttaa takin päälle, on se merkki siitä, että hän haluaa Maria. Mutta ei tietenkään sitä, että poke tekisi vaan työtään.

Jos bussissa joku mies tulee Marin viereen, Mari on varma että mies valitsi hänet koska hän on niin huumaava. Sillä, että kaikki muut paikat oli varattu, ei ole mitään merkitystä.

Rasittavinta oli Turkin rantalomalla, missä kaikki perään huudelleet sisäänheittäjät rakasti vain ja ainoastaan Maria.

Hän uskoo aivan tosissaan siihen, että kaikki aina ihastuu häneen, ja haluaa hänet. Se on kuulemma sairaan rasittavaa, kun hän vaan haluaisi olla rauhassa.

Ikää Marilla on 28 v ja hän on sinkku, ei ole koskaan seurustellut.

Vierailija
16/19 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs sitten?

Joo ja tuskin nyt mikään suuri rakkaus sille myyjälle olen, eiköhän hänkin ole ihan perheellinen, ehkä samanlainen norsu löytyy hänenkin kotoaan.

Siis eikö kukaan muu koskaan ihastu, siis ihan vain ihastu ei rakastu? Ei mitään ikuisen rakkauden tunnustuksia vaan ihan vain ihastumista!

Minä ihastun useinkin, mutta nyt onkin se erotus, että mies lähettää samansuuntaisia signaaleja, on ihastunut minuun! 35-vuotiaaseen kotiäitiin, joka on rv 38!

10v sitten asia ei olisi hetkauttanut mitenkään, kun oli terhakat b-kupin rinnat, mannekiinivartalo, ei lapsia, ei raskausarpia ja oli aikaa ja haluja panostaa ulkonäköön.

Nyt on hiukset ponnarilla, rinnat kuppia DD ja päällä kahden hengen soputeltta ja jalassa mukavat läskipohjasandaalit, kävelen kuin ankka ja naama ole kolmeen vuoteen meikkiä nähnytkään.

Vierailija
17/19 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en todellakaan väitä, että kaikki miehet joita tapaan ovat ihastuneita minuun, itseasiassa en ole vuosiin sellaista edes huomannut.

Ja en ole mikään aivoton kana, jonka pitäisi aina raahata mies mukaan, kun jotain rakennustarviketta pitää ostaa. Minä olen äitiyslomalla ja minulla on auto ja aikaa käydä ostoksilla, miksi miehen pitäisi ruokatuntia sellaiseen käytää tai töiden jälkeen kiireessä sinne mennä.

Ja miksi LÄHES päivittäin siellä kaupassa käyn, on se että haen tarvikkeita sitä mukaan kuin remonttimiehemme tarvikkeita tarvii, kaupassa on paremmat säilytystilat kuin meillä.

Ja tuo myyjä ei aina minua palvele, vaan nappaan ensimmäisen myyjän jonka käsiini saan, useimmiten se vain on ollut tämä sama mies. Ja eilen tämä mies tuli siihen vaikka minua palveltiin jo ja liikkeessä oli myös muita asiakkaita odottamassa palvelua.

T: ap

Vierailija
18/19 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä typeriä ja lyttääviä kommentteja, ihmeen alhainen taso. Ap-teksti oli hyvä: olen huomannut ihan saman, että sekä miehet että naiset on flirtimpiä ja katsoo pidempään raskaana olevaa. Enkä puhu nyt niistä hyväntuulisista mahantaputtelijoista, vaan tietyt kiinnostuneet katseet kyllä erottaa. Joku hehku niitä houkuttaa.

Vierailija
19/19 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tämä mies on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi