Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että lihavat vahtivat lapsiaan paremmin uimarannoilla

Vierailija
05.07.2007 |

kuin laihat, laihat vaan keskittyvät esittelemään itseään ja olemalla edustavia sekä ottavat aurinkoa että olisivat hyvännäköisiä ruskettuneina.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet omien lasten vahtimisen sijasta panostanut aikasi vartaloiden tarkkailuun

Vierailija
2/5 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se rusketus menee minun lapseni edelle, tietysti! Voi jumalauta mikä ääliö olet!

Sitäpaitsi. iho ruskettuu tasaisesti kun liikkuu ja lapsen kanssahan rannalla on liikuttava.

T: erittäin hoikka ja hyväkroppainen äiti.

Tähän vastaheitto. varmaan sitten ne lihavat eivät ehdi pelastaa lapstaan jos painuu veden alle, kestää pienen tovin ennenkuin saa ihrat kasattua ylös.

Ihan oikeasti, oletko hoikille kateellinen vai mikä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat eivät vähääkään välitä miltä näyttää tai mitä ympärillä tapahtuu, mut hoikat kyllä esittelee itseään ja lapset jäävän vähemmälle huomiolle.

Vierailija
4/5 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun luulin olevani fiksu (tai no akateeminen kuitenkin, enkä tarkoita ammattikorkeata, vaikka sekin tuttu) ja laiheliinikin olen, joten miten helkkarissa se aurinko ei muhun kuitenkaan tartu????????????

Vierailija
5/5 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, laiheliinini siis olen, en missään nimessä " hyvävartaloinen" enkä varsinkaan ruskettunut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän