Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet minusta: menin naimisiin ensimmäistä kertaa 19-vuotiaana, vauvakuume oli ollut 14v saakka ja halusin perheen.

Vierailija
05.07.2007 |

Meille syntyi tytär. Huomasin ettei mies ole se oikea ja erosimme kun olin 21v ja tytär oli alle 1-vuotias.

Löysin elämäni rakkauden joka oli varattu. Piiritin varattua miestä kunnes hän kiinnostui minusta ja petti kanssani. Kerroin asiasta hänen kihlatulleen joka jätti miehensä. Aloin olla tuon miehen kanssa. Saimme kaksi lasta. Miestä alkoi rasittaa se miten suhteemme alkoi ja hän etääntyi minusta ja otti eron.

Menin takaisin yhteen ensimmäisen aviomieheni kanssa ja kasvatimme yhdessä kolmea lastamme. Yhteen palatessamme minulla oli ikää 26 vuotta.

Löysin paremman miehen ja jätin taas tuon ensimmäisen aviomieheni ja menin naimisiin sen paremman kanssa. Vieläkin joskus haikailen sen miehen perään jonka kanssa minulla on kaksi lasta mutta en enää jaksa uskoa saati yrittää että siitä mitään tulisi.

Olen nyt menossa naimisiin tuon " paremman" miehen kanssa.

Nyt iän myötä olen jotenkin ruvennut näkemään elämäni käänteet erilailla kuin ennen. Raadollisina jotenkin. Ahdistaa joskus.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ole ikinä tiennyt. Menet niin kuin tuuliviiri, viis avioliittolupauksista ja lapsista. Yököttävää.

Vierailija
2/15 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipa tuo kaikki kuuluu kasvamiseen. Ei munkaan ratkaisut aina niin fiksuja ole MUIDEN mielestä olleet. Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.

Vierailija
4/15 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen aviomieheni on hyvä mies, tekee kotitöitä, hoitaa lapsia mutta olemme kovin eri taajuuksilla. Hän on ihan liian " nukun ja syön ja taas nukun ja syön ja hymyilen" ihminen. Kaipaan jotain syvällisempää.

Tämä uusi on syvällisempi ja tekee myös noita kotijuttuja.

ap

Vierailija
5/15 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 4?

Vierailija
6/15 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsille kuuluu tässä rytäkässä?

Vierailija
7/15 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että sulla oli jo ne lapset siinä.

Kun lapsia tekee niin kannattaa siitä lähtien ajatella kaikki ratkaisut myös heidän kauttaan. Sitä sinä et ole tainnut tehdä?

Vierailija
8/15 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin kamalaa ole, et tarvitsee ottaa vaikka vähän huonompikin mies.

Vierailija
9/15 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä kuitenkin rakastava äiti ja esikoisella varsinkin isäkin.

Luen heille paljon kirjoja, käytän uimassa ja jätskillä, leikimme yhdessä jne. Ólen aina tykännyt lapsista.

En ole oikeastaan koskaan ollut sinkku. Olen parisuhdetyyppiä.

ap

Vierailija
10/15 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraavassa kappaleessa olet vasta menossa hänen kanssaan naimisiin. Kai nyt oikeasti ihminen muistaisi onko naimisissa vai ei?

Vierailija
11/15 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa tuli näppäilyvirhe! Korjasin sen heti kun huomasin! Siis menEn ei menin!!

ap

Vierailija
12/15 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo lapset.. sääli, että he ovat joutuneet kärsimään sinun aikuistumisestasi.

Vierailija
13/15 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen takia että elämä parisuhteessa olisi niin auvoisaa, koska eihän se ole ollut kun kerran mikään ei kestä, mutta kun ei osaa olla yksinkään.

Et ole käsitellyt eroja kunnolla kun haikailet vanhoja niin tiiviiseen.

Vierailija
14/15 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 27v. joten olet kai aika saamaa ikäluokkaa? Tuntuisi ihan äärettömän oudolta, jos minulla olisi lapsia useamman miehen kanssa ja ex-miehiäkin 2. Todella oudolta. Kyllä ahdistais! No, itse olenkin enemmän uskollista ja sitoutuvaa tyyppiä ;)

Eli naimisiin mentiin kun olin 21v. ja meillä 2 lasta.

Vierailija
15/15 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat aika epävakaalta persoonallisuudelta, toisaalta ehkä tulit liian nuorena äidiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme