Särkänniemessä nähtyä: Raskaana oleva nainen meni Tornadoon! Kuinka TYHMÄ voi ihminen olla??
Luulisi jo vaistonkin sanovan, että raskaana EI OLE TURVALLISTA mennä tuollaiseen vehkeeseen!! Pahimmassa tapauksessa höykytys VOI saada aikaan istukan irtoamisen. Ei niitä varoitustekstejä huvin vuoksi niihin laitteisiin laiteta. Tämä nainen oli vatsan koon perusteella n. 6-7 kk raskaana. Mitähän mahtoi päässä liikkua?
Kommentit (12)
ja vemputuslaitteet voisi jättää väliin raskaana...
MUTTA
on hauskaa lukea miten ihmiset aina " tietää" miten pitkällä jonkun raskaus on ihan vain ulkonäön perusteella... Mun ja kaverin laskettua aikaa luullaa yleisesti samaksi kun ollaan kuulemma niin saman kokoisen näköisiä... Huvittavaa tässä on se, että mulla on laskettu aika 4 kk ennen kaveria ja sf-mitta huitelee yläkäyrillä että en edes ole " pieni" .. Niin se silmä valehtelee ;)
Linnanmäellä ainakin ollaan tosi tarkkoja, henkilökunta ei päästä raskaana olevia tiettyihin laitteisiin.
Vierailija:
näköinen kuin ois raskaana
äidin pienen tytön kanssa, äidin naama oli murjottu sinisenmustaksi. Pahaa teki :(
miksi kun naisesta tulee äiti, se on aina oikeassa ja muut väärässä? kun katsoo näitä kommentteja niin hirveä myötähäpeä suomalaista naista kohtaan.
Mä taas kuulin eilen pätkän keskustelusta, jossa nainen kysyi raskaana olevalta naiselta, että "oletko yhtään uskaltanut ottaa raskausaikana" ja tämä odottaja sanoi, että "joo, kyllä mä välillä viiniä oon jonkun verran ottanu". Kiva.
Saako raskaana mennä maailmanpyörään, tai onko se jotenkin haitallista? Sehän menee hiljaa, eikä kiepu. jotenkin se"vaarallisuus" ei oikein vakuuta mua kiellon perusteena, paljon enemmän kuolee ihmisiä ratin takana kuin huvipuistonlaitteissa. Ja en siis menisi minnekään kieppumaan, olisin vaan tänä kesänä halunnut käydä maailmanpyörässä pojan kanssa.
Meidän naapuri, kolmen lapsen yh on tälläKIN hetkellä kännissä ja lapset JÄLLEEN kerran oman onnensa nojassa.
Surettaa miten neuvokas ja omatoiminen se nyt yli kolmevuotiaskin jo on. Aamupalat,pukemiset, pesut ja nukkumaan menot tytöt tekee yhdessä kun äiti on jo sammunut aiemmin sohvalle.
Kaikki täällä tietää kuvion eikä tytötkään edes salaile pahemmin, paitsi se vanhin häpeää.
Ja kyllä, olen soitellut ja ilmoitellut mut mitään ei ole tapahtunut. Äiti on kuitenkin suht selvinpäin viikolla, käy töissä ihan hyvässä duunissa yms.
Entä jos soittaisit nyt lastensuojeluun?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 19:53"]
Mä taas kuulin eilen pätkän keskustelusta, jossa nainen kysyi raskaana olevalta naiselta, että "oletko yhtään uskaltanut ottaa raskausaikana" ja tämä odottaja sanoi, että "joo, kyllä mä välillä viiniä oon jonkun verran ottanu". Kiva.
[/quote]
Kaikki ketä tunnen, ovat kyllä tehneet noin. Muutamass skumppa tai viinilasissa vaikka juhlatilanteissa ei ole mitään vikaa.
Aivan järjetöntä!! Siis miksi pitää polttaa jos on raskaana??? Omat pienet lapset käveli vielä perässä ja narkin näköinen ukko vierellä! HYI!!!!