Miks imettäsin?En tiedä yhtäkään
Kommentit (29)
tämä on tosiasia!!
Imetyksestä vain on tehty ihme juttu, vain muka hyvät äidit imettää, paskanmarjat!!!
Lisäksi imetyksen yhteydessä luodaan hyvä pohja lapsen psykologiselle kehitykselle.
Jokainen tavallaan, ja jokainen myös loppujen lopuksi antaa kai kaiken parhaan lapselleen, mihin vain pystyy. Imetys on vain yksi asia muiden joukossa, mutta ihmettelen, pystyykö äiti, joka riipputissien pelossa jättää imettämättä muutenkaan siirtämään omia tarpeitaan lapsen tarpeiden takia tai jopa luopumaan niistä. Se nimittäin on sitten jo tärkeämpi juttu.
Oletteko te juuri niitä äitejä, jotka jo synnärillä huokailette öisin, kun vauva itkee eikä annakaan teidän nukkua? Miten te edes voitte sitä " paskaa" antamaan vauvoille ilman, että olisitte ensin tenheet voitavanne imetyksen suhteen. Tutteli jo haisee niin hirveälle, että yökötti oikein esikoiselle sitä antaa. Onneksi kakkoselle ei tarvinnut antaa ollenkaan. Mutta näin me äidit olemme erilaisia. Enkä kyllä alkaisi ylpeilemään moisella, koska totuushan on, että sinua pidetään kyllä todella laiskana ja itsekkäänä äitinä, jos et edes viitsi yrittää. Ja äidinmaidon hyödyistä en edes viitsi kirjoittaa, koska jokainen ne kyllä varmasti tietää, vaikka joku jo kirjoittikin, että " meidän matti on jo iso poika, eikä yhtään antibioottikuuria ole syönyt" . tutkimukset perustuvat kuitenkin vähän laajempaan ryhmään.
Ps. En todellakaan ole imetysfanaatikko! Alkoi vaan ärsyttämään, kun äidit oikein kehuskelevat omaa laiskuuttaan.
Vierailija:
tämä on tosiasia!!Imetyksestä vain on tehty ihme juttu, vain muka hyvät äidit imettää, paskanmarjat!!!
minunkin eräs läheinen tuumi ettei tiedä viitsiikö alkaa imettämään se kun sitoisi liikaa lapseen????? Olisko kannattanu miettiä ennenkuin niitä rupes tekeen. Mutta sehän nykyään on motto, minä minä minä. Ei lapsi saa olla estämässä aikuisia toteuttamasta itseään kuten baarijuoksuja ja muita. Imetys nyt vaan pitäis olla itsestään selvä juttu!
niin TERVEYSALAN AMMATTILAINEN vastaa sinulle ja kertoo syyt.
Toivon todella että tämä on provo.
Tuttelia. Vauva on tyytyväinen ja äiti on tyytyväinen.