Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin perhepäivähoitaja

Vierailija
05.07.2007 |

Naapurissa asuu sellainen lähes 60-vuotias tupakanhajuinen perhepäivähoitaja, joka ei koskaan tervehdi, vaikka ollaan lähes päivittäin samaan aikaan leikkipaikalla. Sama nainen ei vaivaudu myöskään vastaamaan mun 2 ja 4v lasten kysymyksiin tai tervehdyksiin. Hoitolapsilleen vaan huutaa " Älä" tai " Ei saa" ja pienin lapsi, joka on ehkä n. 1,5v istuu pihalla rattaissa eikä saa mennä edes keinuun (vaika on sellainen vauvakeinu), kun ei tuo pph jaksa antaa sille vauhtia. Yhtään ystävällistä sanaa ei tuon naisen suusta kuulu. Olisikohan jo eläkkeelle siirtymisen aika? Miten hitossa joku antaa lapsensa hoitoon tuollaiselle eukolle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on niin mielinkielin ja ihana kun lapsia haetaan...

Vierailija
2/5 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa joskus kuullut hänen sanovan hoitolapselle että " perkeleen kakara, jätän sut tänne ojan reunalle odottamaan, etkä ikinä enää pääse kauppaan mukaan" , kun parivuotias lapsi kiukutteli mitä ilmeisimmin väsyneenä matkalla kauppaan.

Hän myös kertoo hoitolastensa ja näiden vanhempien asioita ystävilleen ja niille naapureille, jotka jaksaa kuunnella. Työpäivän päätyttyä toteaa, että ihanaa että ne pennut meni jo. Eräänä perjantaina sanoi minulle, että onneksi on viikonloppu, ei tarvitse katsella niitä perkeleen penikoita pariin päivään.

Eli E, olisikohan jo aika siirtyä eläkkeelle?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen jopa joskus kuullut hänen sanovan hoitolapselle että " perkeleen kakara, jätän sut tänne ojan reunalle odottamaan, etkä ikinä enää pääse kauppaan mukaan" , kun parivuotias lapsi kiukutteli mitä ilmeisimmin väsyneenä matkalla kauppaan.

Hän myös kertoo hoitolastensa ja näiden vanhempien asioita ystävilleen ja niille naapureille, jotka jaksaa kuunnella. Työpäivän päätyttyä toteaa, että ihanaa että ne pennut meni jo. Eräänä perjantaina sanoi minulle, että onneksi on viikonloppu, ei tarvitse katsella niitä perkeleen penikoita pariin päivään.

Eli E, olisikohan jo aika siirtyä eläkkeelle?!?

Vierailija
4/5 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs sanoit kun totes sulle ton?

Vierailija
5/5 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole soittanut päivähoitotoimistoon tms, mutta olen kyllä kertonut tutulleni, jonka tutun lapsi on ko. hoitajalla hoidossa.

Tällä pph:lla vaihtuu hoitolapset jatkuvasti, eli vanhemmat varmaan toteaa hetkessä millainen täti on kyseessä, ja siirtää lapsensa päiväkotiin tai toiselle hoitsulle.

Kun omalle lapselleni haettiin päiväkotipaikkaa, pk:n johtaja (joka hoitaa koko tämän alueen päivähoitojuttuja käsittääkseni) kysyi kelpuutanko myös pph-paikan, sillä se helpottaisi paikan löytymistä. Sanoin, että muutaman pph:n kelpuutan, mutta E:tä en missään nimessä. Johtaja sanoi, että ei ihmettele ollenkaan, hänestä on tullut useita valituksia.

Mutta koska oma lapseni ei ole hänellä hoidossa (eikä mene), ja koska olemme naapureita, en puutu asiaan enempää.

6

Vierailija:

mitäs sanoit kun totes sulle ton?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän