Onko muita joiden ruokahalu nousee aina megalomaanisesti kuukautisia edeltävällä viikolla?
Kommentit (7)
Turvotustakin kertyy ja se poistuu sitten pyrstöyskänä just ennenkö menkat alkaa.
mutta tuon ruokahalun eron huomaa selkeästi. Myös turvotusta alkaa kertyä nimenomaan noihin aikoihin ja itse kuukautisten aikaan tunnenkin itseni sitten pikkupossuksi. Toisaalta olen joskus katsellut peilistä, että silloin olen myös seksikkäimmilläni, ulkona miehet katselee, rinnat paisuu, tunnen kyllä itseni seksikkääksi, mutta itse kuukautiset ovat tietty epämiellyttävät. Mutta tuon miesten " himon" olen kyllä vaistonnut. Rakastajakin parkkeeraa yleensä juuri noihin aikoihin pihaan, haluaa tulla pimpsalle, kun uskaltaa naida paljaaltaan.
Ton ruokahalun nousun olen huomannut vikalla pilleriviikolla, etenkin sen loppupuolella.
on aika lailla turvotusta vatsassa kuukautisten aikana, kuin alkuraskaudessa..
Normaalisti mulla on aika litteä vatsa, mutta silloin ei .
Joo, ja makea maistuu ennen kuukautisia :)
Tarkoitan ennen kaikkea syömistä nyt...
Yritän fuskata, että syön, mutta että ruoka ei nyt olisi mitään epäterveellistä. Sillä toisaalta pidän tärkeänä sitä, että koska silloin kroppa " huutaa" ruokaa, silloin sitä täytyy kropalle antaa, vartalo valmistautuu kuukautisiin. Ja yleensä nimenomaan kuukautisten hetkellä ja niiden aikana ruokahalua ei sitten enää olekaan.
Tosiaan naintihalut ovat kovat, hiukan ennen kuukautisia ja jopa niiden aikaan. Toisaalta myös ovulaation aikaan. Mutta kuukautisten juuri loputtua ei niinkään naitata.
Ja kaikkea tekee mieli!