Mua ihmetyttää sellaset ihmiset jotka on pettyneitä, ku saikin tytön!!!
Kommentit (10)
Täällä saa aina lukea kuinka pettyneitä olisivat, jos ei tulisi tyttöä ollenkaan.
Vierailija:
Mulle oli ainakin ihan sama. Tyttö tuli.
Vierailija:
Mulle oli ainakin ihan sama. Tyttö tuli.
Mulle ei ollut ollenkaan sama. Olen toivonut varmaan neljävuotiaasta saakka, että esikoiseni olisi tyttö. Ja niinpä olikin!
Seuraavan sukupuoli kyllä on sitten ihan sama.
Suoraan sanottuna, niin pahalta kuin se kuulostaa myös omissa korvissa, haluaisin, että tämä toinen lapsi olisi myös tyttö. Pettysin, jollain tapaa, jos saisin pojan, mutta se ei tarkoita etten rakastaisi häntä.
Vaikkei sillä kummempaa merkitystä ole, mutta jokin silti minussa halusi sitä tyttöä todella kovin. Ja tyttö tuli. =D Jos olisi tullut poika, olisi silti ollut hänkin yhtä tervetullut.
teki mieli jättää se kakara synnytyslaitokselle, ei sille ollut edes punasta päälle :(
ihmettelen miksi kuvittelin että pojan saaminen olisi ollut pettymys sillä yhtä ihania nuo ovat kuin tyttökin.
Omassa tuttavapiirissä yksikään ei ole tyttöä sanonut toivovansa raskausaikana. Ei ole ainakaan ääneen sanonut, jos olen kysynyt, " kumpaa toivot" ?. Vastaus on aina ollut, " ihan sama" tai sitten " poikaa" .
Meillä on tyttö ja poika. On kyllä ihanaa kun on molemmat!
En tunne yhtäkään vapaaehtoisesti tyttöö toivovaa...
t: kolmesta pojasta haaveileva
Tässä kohtaa kun aletaan seuraavaa yrittämään niin toivoisin että olisi tyttö mutta jos on poika niin yhtään sen onnettomampi en lapsesta ole.
Ei pidä ruveta lapsentekoon jos ei ymmärrä, että voi tulla kumpi tahansa.