Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan minulla umpisuoli tulehtunut? Ov

Vierailija
04.07.2007 |

Kysyn nyt vielä kerran kun päivällä en saanut ainuttakaan vastausta. Makuuasennossa ei satu ollenkaan mutta samantien kun lähden liikkeelle tai käyn istumaan niin sattuu alavatsaan oikealle puolelle. Jos on tulehtunut niin sattuuko kokoajan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan voisi olla myös kysta munasarjassa tai jossain sen ympäristössä. Itse olen juuri kystan takia leikkausjonossa.

Vierailija
2/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä podin vuosikaudet " umpparia" , kunnes selvisi, että ovulaatio aiheutti kivut. Edelleenkin napsin buranaa silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kipu ollut samassa kohdassa koko ajan vai onko se siirtynyt?

Usein (ei siis aina) umpparin tulehdukseen liittyy kuume ja se, että kipu alkaa eri kohdasta ja siirtyy sitten oikealle alavatsalle.

Vierailija
4/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin täältäkin että kummalla puolella se umpisuoli on, jos joku muistaa. Laitoin oviksen piikkiin vaikkei hajuakaan koska ovis edes on kun sekaisin kierto. Nyt sitten sattuu toiselta puolelta samasta kohdasta. Eihän nyt ovis voi kahden päivän välein olla mitenkään? Millä tutkivat nuo kystat? Aivan kuin joku kiertäisi siellä narua tms

Vierailija
5/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos se tosiaan olisi se olisit todella kipeä.

Vierailija
6/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seisoma-asento ja käveleminen on lähes mahdottoman tuntuista tai mahdotonta. Tietysti vaihtelua on, mutta usein kipu on todella kova.

Vierailija
7/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpisuolen tulehdus on todella, todella harvinainen. Umpilisäkkeen ei niinkään. Onko vatsa aristava? Kovan tuntuinen, kun painelet maatessasi selälläsi?

Vierailija
8/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kipu niin sietämätön ole mutta inhottava. Voiko tulehdus olla vasta alkamassa? Siksi ei satu niin kovin!? Vai mitä tämä voi olla. Makuulla ei satu ollenkaan mutta samantien kun nousen ylös niin sattuu

Vierailija
9/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuuksia on monia, kysta, kohdunulkopuolinen raskaus, raskaus, jne

Vierailija
10/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt toiselta alkoi sattumaan tänään. Raskaana en voi olla kun ei ole seksiä tullut harrastettua moneen aikaan. Voisiko olla ovis? Voiko tulla melkein peräkkäisinä päivinä jos kierto muutenkin aivan sekaisin?

Vierailija
11/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt toiselta alkoi sattumaan tänään. Raskaana en voi olla kun ei ole seksiä tullut harrastettua moneen aikaan. Voisiko olla ovis? Voiko tulla melkein peräkkäisinä päivinä jos kierto muutenkin aivan sekaisin?

Vierailija
12/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ollut yhtäaikaa molemmilla puolillakin ja useita kertoja.

On mahdollista että munasarja kiertyy vartensa ympäri ja tämä havaittiin vasta leikkauksessa, kysta oli kooltaan 8 x 12 cm ultramittauksessa.

Lääkäri selitti leikkauksen jälkeen että tuo kiertymä aiheutti kipuja, etenkin tunsin niitä kääntyessä eri asentoon pitkälläni sekä ylösnoustessa sängystä.

Joten suosittelen että poikkeat gynellä joka ultraa onko sinulla kystia.