Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut naiset päästää itsensä lihomaan itsensä läskiksi, eivätkö yhtään ajattele miestään! Sitten kulkevat

Vierailija
04.07.2007 |

sen läskisen selluliittiperseensä kanssa uimarannoilla häpeilemättä ja luulevat etteivät heidän miehet kaipaa entistä kiinteyttä!!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetäydellisyys!!! Lauta tai jotain..

Vierailija
2/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtämään, että elämä voi joskus olla niin vaikeaa ettei jaksa ajatella aina ulkonäköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa aina kehua periä ja hieroo niitä iltaisin. 10kg tullut lisää siitä kun tavattiin.

Vierailija
4/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko helpompaa miettiä siinä vaiheessa, kun joutuu aina ostaan isompia vaatteita.

Vierailija
5/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on ittellä niin iso maha.

Vierailija
6/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavan näköistä ja varmasti läskinä on ankeaa.

Vierailija
7/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt " ottaa itseäni niskasta kiinni" , vaan ei auta. :(

BMI 30

Vierailija
8/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin entinen kaunis lihava, nyt timmi ja yhä kaunis :)

Vierailija
9/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-argumentin esiin kun alkaa ahdistaa toisten hoikkuus. Hoikka voi olla kauniisti naisen muotoinen, katso vaikka missikisoja.

Vierailija
10/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jokikinen pitää kroppansa kunnossa meidän naisten iloksi. Juupa juuu

Vierailija
11/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hooh, aivan varmasti miestä vitut..aa, jos itse pysyy timminä ja huolehtii itsestään ja akka senkus lihoo. Jos mies lihoo samaa kyytiä, niin onneksi olkoon, silloin varmaan miestäkään ei haittaa jos mamma on kokoa xxxxl.

Meillä ainakin miehen kanssa sopimus, että jos toinen alkaa lihomaan, niin siitä saa ihan reippaasti huomauttaa, jos itse ei sitä tajuu. Mä ymmärrän kyllä, että mun miestä inhottas jos esim. 5 vuoden päästä ku joku valas, koska kyllä mä oletan, että mun mies pysyy kunnossa enkä tod. haluu sille mitään kamalaa roikkumahaa!

t. xs

Vierailija
12/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kärsin todella paljon jos joskus lipsahtaa pari kiloo ylimääräistä. En kyllä ajattele mitään miehiä siinä kohtaa.

Vierailija
13/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Terveisin entinen kaunis lihava, nyt timmi ja yhä kaunis :)

Vierailija
14/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsensä repsahtamaan päästäneiden " medium" (siis koko 40, mikä oikeasti on jo large) -selitykset.

Jotenkin teinimäinen..:) ainoa teinimäinen asia minussa on vaatekoko!

Vierailija
15/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä koulutuksen ja varallisuuden. Ja esim. Hollywoodissa, elokuvissa voi aivan hyvin olla lihavia ja vanhoja miehiä mutta harvemmin samanlaisia naisia.

Vierailija
16/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini-ikäisiä! Ihan miten vaan. Monethan perustelee sitä, että vaatekoko on kasvanut just sillä, että ei halua enää olla mikään tyttönen, vaan aikuinen kypsä nainen. Mutta kyllä sitä voi olla nainen (isolla N:llä) ja silti xs kokoa. M koko on kuitenkin jo paljon isompi kuin xs.... :)

Vierailija
17/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini-ikäisiä! Ihan miten vaan. Monethan perustelee sitä, että vaatekoko on kasvanut just sillä, että ei halua enää olla mikään tyttönen, vaan aikuinen kypsä nainen. Mutta kyllä sitä voi olla nainen (isolla N:llä) ja silti xs kokoa. M koko on kuitenkin jo paljon isompi kuin xs.... :)

Vierailija
18/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskikokoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi