Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yhdyntä sattuu

Vierailija
04.07.2007 |

varsinkin kun mies vetelee takaapäin? Ihan " normaalisti" varustettu mies on. Viimeks taas sattui " pohjalle" ja mies vähän säikähti kun tuli jopa vähän verta...

Sitten kun olen orkkua kohden entistä kiihkeämpi, jopa vaadin että miehen pitää rynkyttää kunnolla pohjia myöten, muuten en saa

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Orhini on kaikenlisäksi kauhean isomunainen, itse en ole synnyttänyt vielä, alalantio on kuulemma vähän tiukka. Mutta varmaan myös anatomia tuolla alapäässäni vaikuttaa, itselläni on gynekologin mukaan jonnekin suuntaan kallistunut kohtu, eli epäilen, että esim. sellaiset anatomiset seikat voivat vaikuttaa. Ja jotenkin tuntuu, että se muna menee jollainlailla liian syvälle, kun mies työntää oikein. En tiedä, voisiko vaikuttaa se, että miehellä on ns. liian pitkä emättimen kokoon nähden, että pohja tulee helposti vastaan.

Vierailija
2/2 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä sattuu. Miehelläni on isohko ja itsellä taaksepäin kallistunut kohtu. Ja raskaana ollessani varsinkin alkuraskaus on ollut hellää aikaa. Ja juuri tuo takaapäin on sattunut helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä