muiden lapsilla ruskeatsilmät ja vaalea tukka?
Onko täällä muita joiden lapsilla tummanruskeat silmät ja vaaleat tukat?
Ihmetelläänkö sitä väriyhdistelmää kovasti? Olen yllättynyt kuinka moni kiinnittää siihen huomiota ja ihailevasti kommentoi asiasta. Minä en tietenkään osaa pitää asiaa outona.
Onko teillä samanmoista?
Kommentit (6)
Molempia ajoittain ihmetellään. On mm. kysytty, onko tuo hiusten oikea väri (ihan kun värjäisimme 2- ja 3-vuotiaiden hiuksia), ja että onko mieheni lasten isä (ei, vaan postinkantaja on... ).
Tuon värjäys kommentin minäkin olen kuullut...että onko kampaajalla vaalennettu tukka vai auringossa vaalentunut :) Eikä mekään tollasen 1 vuotiaan tukkaa kyllä viitsitä vaalentaa...heh
Toinen on kiharatukka. Kun siitäkin kysyi kerran yksi mamma tosissansa, että " millä noi kiharat on tehty?" ja kiharat on pienen pojan päässä :)
T:AP
lapsesta asti on ihmetelty ja kyselty ties mitä tyhmää. Nykyään tosin kaikki olettavat automaattisesti, että olen vaalentanut hiukseni - en todellakaan ole. No, eipä tuo enää häiritse :). Sen sijaan on ihme, että lapselleni ei tullut ruskeita silmiä, vaalea tukka kylläkin.
aika moni on ihmetellyt ja ihaillut, tosin ihailevat varmaan myöhemmin ja vielä enemmän kun on komeaan isäänsä tullut ;) isällä oli pienenä poikana vaaleat hiukset ja nyt aikuisena ne on ihan tummanruskeat =)
Kuten myös itselläni. Omat hiukseni olen tosin värjännyt tummemmaksi.
muilla tumma tukka ja ruskeat silmät