Lue keskustelun säännöt.
Mä surffailen tässä selkä huoneeseen päin...
04.07.2007 |
Lapsi leikkii siis mun selän takana. Mä en uskalla kääntyä ympäri, kun mä epäilen että tän huoneen lattia on vuorattu n. viiden sentin kerroksella kaikkea pientä sälää, enkä millään jaksas siivota. Voinko mä istua tässä koko illan, liikahtamatta? Mies pääsee kasilta töistä, käännynkö sittenkään kun se tulee, vai istunko aamuun asti tässä? Mitä mieltä ootte?
Kommentit (2)
Peili oli tossa hyllyllä, mutta taidan katsoa siihen sitten vaikka 19.45 tai siinä main. Pian muutun suolapatsaaks, niinku se yksikin, jos katson tota jumalatonta menoa. Kukas ton lapsen sitten hoitais. Parempi ehkä vilkasta vasta sitten lähempänä miehen tuloa, ei joudu muksu kauaa olemaan yksin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se helpottaisi, jos saisit taskupeilin, jonka kautta voisit nähdä lapsesi. Voitte sen kautta kommunikoida. Onnistuuko takaperin kävely, jotta voisit peruuttaa varovasti keittiöön antamaan tarvittaessa juotavaa tai syötävää lapselle?
Älä missään nimessä romauta itseäsi katsomalla kauhun pesään suoraan! Vältä katsekontaktia, älä missään nimessä koske siihen kerrostumaan. Pysy rauhallisena, jottei lapsi hermostu.
Viileä meininki, älä anna kauhulle valtaa, rauhoitu. Kohta se survival-man tulee.