Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden 3 veet ihan mahdottomia höpöttäjiä?

Vierailija
12.06.2007 |

Meidän pojan puheenkehitys oli vähän hidasta, mutta 2,5 v alkoi jo tulla enempi sanoja. Ja nyt tuota sanatulvaa ei saa millään tukittua! Huvittavinta on, kun jos en heti vastaa lapselle jotain, poika sanoo " ei äiti kuule" .

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaa minua, minulla on asiaa!

Vierailija
2/5 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee viereen, yleensä heti jos teen jotain yksikseni. " mulla on Asiaa!" (no mitä?)... " Kertomisasiaa" (no kerro sitten) " Juteltaisko vaikka... tuosta kukasta?" :)

Ja tarinaa tulee milloin mistäkin jutusta tai suunnittelee jotain kulkuneuvoja ja niiden varusteita ja kyselee, kyselee kyselee... Mutta on se vaan niin söpö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein harmittaa, kun aidosti pitää välillä sanoa, että nyt on isin ja äidin vuoro puhua.

Vierailija
4/5 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt leikkii kotileikkejä ja barbeillakin järkeviä juttuja. Alkoi vuoden jälkeen puhumaan ja aika äkkiä sanoja tuli. Tyttö on aina ollut kiinnostunut lauluista, kirjoista ym. Kuopus 1,6v ei vielä oikein puhu mitään järkevää. Jalat kyllä juoksee senkin edestä, ei jouda puhumaan.

Vierailija
5/5 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut aina kova kyselemään, mutta nyt on tainnut iskeä varsinainen kyselyikä päälle, ja saan todella käyttää mielikuvitustani että keksin vastauksen kaikkiin miksi-kysymyksiin. Nuorempi lapsi on ihan eri maata, hiljainen ja totinen, eikä vielä puolitoistavuotiaana sano montakaan sanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi