Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä kuulostaa tällainen pojan huone?

Vierailija
04.07.2007 |

Seinät turkoosinsiniseksi maalatut. Antiikkipetsatut sänky, pieni pulpetti ja kirjahylly samaa sarjaa, pieni valkoinen tuoli, antiikkipetsatulla istuinosalla, vaatekaappi taitettu valkoinen antiikkipetsatuilla jaloilla. Valkoiset valaisimet, päiväpeitto valko-vaaleansini-lime, limeä tehosteena tyynyissä, matto luonnonvalkoinen punosmatto, verhona puiset sälekaihtimet (samaa sävyä kuin kalusteet). Puiset valkoiseksi maalatut kevyet hyllyt sängyn päällä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä eikö ihmiset osaa hahmottaa kokonaisuuksia vai missä vika. Itse inhoan sellaisia kaksivärisiä huoneita, missä ei ole mitään yritystä, kaikki on sävysävyyn, tyyliin vaaleansini-valkoinen, blaah.

Vierailija
22/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis mennyt muodin jälkijunassa tuota huonetta laittaessasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nykyään todella moni lastenhuone on mun makuun " liian sisustettu" . Kaikki yhtenäistä teemaa, sävy sävyyn ja huolella hallittuja kokonaisuuksia. Ihan jees missä muualla hyvänsä, mutta ei lastenhuoneessa.

Minusta lastenhuoneseen kuuluu tietynlainen " kaaos" (ehkä liian voimakas sana). En missään nimessä tarkoita sekasotkua ja kirkuvia väriyhdistelmiä, vaan sitä, että huone näyttää lapsen huoneelta eikä sisustuslehden kansikuvalta. Omat piirrokset, lapsen oma sisustusmaku (" Äiti! Mä haluun merirosvoverhot, Nalle Puh -julisteen ja automaton!" ) ym.

Huonekalut ym. isot täytyy tietenkin valita yhdessä aikuisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi