Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niin että jos lapsesi ei suostu laittamaan kypärää kun pyöräilee, jää pyöräileminenkin?

Vierailija
04.07.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin 4.v ei halua laittaa ja pyöräilee sitten ilman kypärää.

Vierailija
2/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun kypärä on alusta asti (= vuoden päivät) ollut osa pyöräilyä, niin ei siitä tarvitse tapellakaan. Se on itsestään selvyys. Mutta noin teoriassa, jos ei huolisi kypärää, ei myöskään ajaisi pyörällä.

Vierailija
4/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että omalla pihalla saa pyöräillä ilman kypärää, mutta kun menee portin ulkopuolelle, niin silloin täytyy olla kypärä päässä.

Asutaan omakotitalossa, jonka tontin koko on 2900 neliöö eli sillä alueella saa olla ilman kypärää.

Vierailija
5/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen voi toki ottaa kypärän pois kun silmä välttää, mutta kertaakaan ei ole jäänyt siitä kiinni. Kun näen häntä sattumalta pyöräilemässä ystäviensä kanssa, kypärä on päässä.

Vierailija
6/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiheesa kun siirrytään yläkoulun puolelle. Siihen asti se on itsestään selvästi päässä pyöräiltäessä.

Vierailija
7/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muuten on melko outoa vaatia lasta käyttämään kypärää ja perustella se sillä, että sillä suojataan päätä. Jos vanhemmat itse eivät vaivaudu kypärää päähänsä pistämään, niin on melkoisen ristiriitaista vaatia sitä ylä-aste ikäisiltä lapsilta? Eikö?

Minä olen itsekkin vielä ajellut ilman kypärää 1-vuotias takaistuimessa, mutta pian se olisi ostettava kypärä ennen kuin poika alkaa kyselemään! :)

Vierailija
8/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koska muuten on melko outoa vaatia lasta käyttämään kypärää ja perustella se sillä, että sillä suojataan päätä. Jos vanhemmat itse eivät vaivaudu kypärää päähänsä pistämään, niin on melkoisen ristiriitaista vaatia sitä ylä-aste ikäisiltä lapsilta? Eikö?

Minä olen itsekkin vielä ajellut ilman kypärää 1-vuotias takaistuimessa, mutta pian se olisi ostettava kypärä ennen kuin poika alkaa kyselemään! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän