Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥ ♥ ♥ TAMMENTERHOJEN näpyttelyt ke-to ♥ ♥ ♥

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläs se aurinko paistoi, olikos Cec? Lähetäs tännekki, on niin suhrusen näköinen keli ettei olla uskallettu kärryilemäänkään lähteä.

Zatu: Onnea kovasti haastatteluun pääsystä! Mulla olisi tuo sama työnhakurumba edessä. Vielä en ole aloittanut.

Mustakissa: Onnittelut taitavat tosiaan olla sinnekin paikallaan!

Nenn: juu, taitaa olla aikasiin lähtenyt tämä typy liikenteeseen, saisi vain olla vähän enemmän järkeä päässä =) Pari kertaa on pitänyt hakea jo takan tuhkaluukun kimpusta ja eilen söi mun kenkää tuulikaapissa. Ei pysy äitin ja isin ajatukset perässä, että tyttö on jo niin iso et tarvii nostaa tavarat ylemmäs ja suojata paikkoja.

Nyt pimatsu viihtyy ajoittain hetken jopa yksin lattialla eikä mun tarvitse ihan 100% olla vieressä, näköpiirissä kylläkin ja pitäähän tuota vahtia ihan eri tavalla. On niin ihana ja iloinen typsykkä muutenkin, äidin kultamussu. Helkkarin vaativa ja tempperamenttinen kylläkin. Mutta miten sitä voi rakastaa jotain näin paljon? Nytkin ryömi tuohon sohvan eteen ja hymyilee sieltä minulle " äiti, tässä mä olen. Otas syliin."

Syömiset ovat ihan he****tiä. Niin hyvin ku meidän syömiset on sujunut, niin nyt ei riitä mitkään suojat. Likka pärisyttelee ruokaa joka puolelle ja välillä huutaa täysillä. Nälkä kuitenkin selvästi on. Välillä avaa suutaan vain millin ja siitä raosta yritän lusikkaa ujuttaa sisään. Varsinkin illalla ja aamulla on tosi vaikeaa. Nyt pitäisi menä antamaan vähän välipalaa...

Katsku ja typsy huomenna pual vuat

Vierailija
2/19 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]katskula:[/b] meidänkin herra2vee oli aikanaan tosi nopea liikkeelle lähtiä: oppi kääntymään 3kk ,ryöminyt ei ikinä,mutta lähti konttaamaan 6kk ja seisomaan veti itsensä siittä 2 viikon päästä!

Jeren en usko olevan nuin nopee,kun on pidetty tuon pulauttelun takia vähempi alkuun lattialla,nyt on siellä paljon,eikä tarvi mua onneks näköpiirissä,vaan viihtyy yksinkin.

[b]MustaKissa[/b]: Onnea!! koskas on SE päivä??

Kannattaa rekisteröityä naikkarille ja haet sit het itelles siellä " morsian" titteliä,kun sen saat,aukee sulle semmoset sivut joita vieraat ei saa lukea!

Aivan mahtava sivusto,huomaa mitä meinaa unohaa ja saa ihania vinkkejä joka lähtöön!

osoite tässä: http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb21/YaBB.cgi

Maria ja muu lauma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vietetty ihan mökkielämää kun on näin kauniita ilmoja. Tänään ollaan pikaisesti kotona käymässä ja kohta taas lähetään.

Mitenkäs se meidän tapaaminen Beijaflor ja Mansemamma, oletteko jo sopineet jotain tarkemmin? Eikös 10.7 ollut sovittuna? Mulle se päivä sopii missä vaan ja milloin vaan, ellei mun veli avovaimoineen joudu synnärille, on jännät ajat edessä ja oon lupautunut kuskiks lähteen. Laskettu aika on tosin 20.7 että eiköhän se vauva viä ens viikonkin mahassa viihdy.

Palaillaan sunnuntaina mökiltä, niin ehdin sitten vasta lukeen tän viikon kirjottelut. Että jos ollaan tapaamassa, niin sopikaa te joku aika ja paikka. Piti laittaa blogiin se mun sähköpostiosote, mutta ei oo nyt salasanaakaan mukana....

Mukavaa ja aurinkoista viikkoa kaikille!

Fable ja pikkujäbä, huomenna 6kk bileet....niin se aika menee...

Vierailija
4/19 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu onhan se muuttaminen raskasta,ja sitte vielä kun kuultiin että se asunto oli palanu asumiskelvottomaksi täs joku yö ni rupes vähän niinku ketuttaa,mut onnex saatiin toinen tilalle..

Ja tänää kyllä suutuin ja kunnolla yhelle mies autoilijalle kun selvästi näkee että vauvan turvakaukalo on maassa ihan meijän autossa kiinni,mut hän silti vaan peruuttaa sitä päin niin että meinas Jasmin jäädä alle,mut onnex ehin vetäsemään ennen pois siitä ettei kunnolla aja päälle,ja hän meinas vaan livistää paikalta..

onnea mustallekissalle ja marialle naimisiin menon johdosta..koskas teillä on häät??

mansemamma ja Jasmin 10.01.07

Vierailija
5/19 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan lämmin kesäilta täällä. Meikä on täällä pari päivää ollut välillä sydän kylmänä, sillä poitsu vääntää itsensä itse istumaan!! Ensin siis kontilleen, ja siitä nyt salamana pitää päästä istumaan. No, istua töröttää napakasti aikansa, mutta kun väsy tulee/ ei muista että on istumassa, niin sitten lentää mihin sattuu:-(. Hirvittää, että lyö päänsä johonkin kaapinkulmaan. Pitänee hankkia se konttauskypärä, vaikka olen aina katsellut niitä jotenkin pitkään.. Tyynyjä ja peittoja meillä on pitkin lattioita ja sohvapöydänkin siirsin pois, mutta liikkuu kuitenkin sukkelaan toiseen kohtaan, vaikka ei vielä varsinaisesti konttaakaan. Menee sellaista ryömimisen ja konttaamisen välimuotoa ja työntää itseään käsillään taaksepäin. (Nurmikolla ryömii erinomaisesti; ottaa ruohotupoista kiinni ja vetää niistä itseään :-)) Esikoiseen verrattuna tämä poika on motorisessa kehityksessään noin 1,5-2 kuukautta edellä. Seuraavaksi se sitten kai haluaa nousta seisomaan... MARIALLAko se oli lapsi, joka nousi reilut puolivuotiaana seisomaan? Miten homma hoitui, ettei tullut niitä turhia haavereita? Minulla tuntuu jo nyt, ettei kädet riitä. Onneksi tyttö muistaa usein kijua, että " nyt se taas istuu" ..

Mutta tällaista tänne nyt! Lämpimiä kesäpäiviä kaikille!

-pinus ja poika 6 kk-

Vierailija
6/19 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkoo ja muut kysyjät:

Tänää ois tarkotus mennä erittäin pienellä porukalla tohon meiän kirkolle missä A:kin ristittiin(nii no on minutkii siin ristitty)E sakkia löytyy myö 4 ja 2 todistajaa,muksut kun jostain syystä ei voi todistaa :)

Kellekkään ei oo ilmotettu taisanottu yhtään mitään,mitä nyt minä tääl netis kaikille huutelen.

zatu:Ei oo haasteet tullu.Oot varmaan lähettäny " väärään" postiin mitä käyn tosi harvoin kahtoo.Mua vooi haastaa siel myös nimimerkillä MustaKissa tai sähköposti osotteella musta_kissa@jippii.fi

Ööh jotain kai unohtu taas mut pitää nyt useemmin käydä ees lukemassa.

T:MK

Vierailija
7/19 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=27408B]

[b]zatu[/b] Onnea pyörivälle poitsulle =) Meillä tytsi puolestaan eileen vihdoin viimein kampesi itsensä mahalleen lattialla! Kyllä sitä säesti sellainenkin meteli: ähinää, puhinaa, kirkunaa ja suuttunutta itkunsekaista mekkalaa... On ollut vähän laista tähän saakka, on tyytynyt kylkiasentoon, mutta nyt ilkeä äiti laittoi lelut niin kauas, nottei kyleltään ylettäny ja piti kääntyä =D

Notta emmätiedä sitten onko mitenkään myöhäinen aika tämä, teillä sentään vasta 5kk, meillä jo kohta 6kk..

Tänään onkin fys.terapia yheksän jälkeen. Saakin siellä sanoa, että ny kääntyy. Katotaan kääntyykö siellä.

Eilen oltiin päivällä kyläilemässä serkun luona, kun hänen tyttärensä oli siellä lapsiensa kanssa (tytöt 2v ja 6v) Meidän tytsi ja tuo 6v tyttö suorastaan rakastuivat toisiinsa. Makoilivat vierekkäin lattialla ja meidän tytsi veteli hiuksista ja väänteli nenusta isompaa ja toinen vaan nauroi ja höpötti että voi kun tää on sulonen. Tytsi alkoikin suorastaan lörpötteleen siellä, kujersi ja jutteli minkä ehti! Innostui aivan valtavasti saamastaan uudesta kaverista ♥♥

Sainkin ison laatikollisen heille pieneksi jääneitä vaatteita ja ostin lisäksi kaksi pussi vauvanleluja, joita heidän 2veekään ei enää käytä. Rahoilla isompi hakee itselleen Braz (tai miten kirjoitetaankaan) ja pienempi jotai muuta =) Meillä onkin nyt ihania uusia leluja, joita pitää tutkia ihan tohkeissaan. En oo kyllä kässännytkään, että ton ikänen hokaa jo mikä on uusi lelu! Vanhat ei kiinnosta enää yhtään!

Olkkarissa mekkala taukosi, piti oikein käydä kattomassa ja ottaa neämmä tirsoja kesken käännösleikkiensä. Ny kun on alkanut kääntyileen mahalleen, niin puklaa tosi paljon. En oo häntä aikasemmin syönnin päälle laittanu mahalleen, mutta nyt kun pääsee itse....

On kyllä kuuma, yökin oli suorastaan hikinen. On ollut ittellä levotonta unta, onneksi tytsi vetelee sikeitä kuumuudesta huolimatta.

Olin eilen vaunulenkillä pitkästä aikaa ja tytsi ei enää viihdykään valveilla ollessaan makuuasennossa vaunuissa vaan pitää olla aika istuvassa asennossa että näkee maisemia. Sitten kun nukahti niin kaadoin makuuasentoon. Pitäs keksi joku aurinkosuoja noihin vaunuihin, kun tuo jalkasuoja on aika kuuma, mutta en oo muutakaan keksinyt joka suojaisi. Peitot ja harsot potkii pois, jalkasuojaa ei saa kun sen saa napeilla kiinni.. Saakohan nuihin vaunuihin mitään varjoja tms?

[b][size=3] ♥♥ Onnea kaikille puolivuotiaille nöpönenille ♥♥[/b][/size]

Meillä ne bileet on ensi viikolla.

HUI kun teillä mennään nopsasti eteenpäin [b]pinus[/b] että ihan jo istutaan! Kääk---sitten tätäkin mammaa viedään kun tuo meidän tytsi hokaa liikkumisen taidon. Kääntyilee tuolla lattialla sujuvasti ja jonkin verran osaa hilata itseään eteen/taaksepäin..

Nyt täytyy alkaa valmistautua fys.terapiaa varten, herättää tytsi jne..

[/color]

Mary & tytsi

Vierailija
8/19 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD1076][size=3]Onnea MustaKissa ♥[/size]

Vai karata meinaatta :)

[color=009ACD][b]Mary: Tämmösii ainakin näin äkkii haulla löyty.. varmasti ainakin huvikummusta ja rintsusta löytyy..

http://www.lastentarvikepikkuhurmuri.fi/tuotteet.php?pid=17

[b]pinus[/b] Mä en oo ikään käyttänyt tuota konttauskypärää, lapsi oppii sen kans helposti varomattomaksi,kun mikään kolhu ei " opeta" .

Joo,tuo meidän herra2vee tosiaan konttasi lujaa jo 6kk iässä eikä tosiaan mennyt kuin 2 viikkoa siitä niin jo hilasi itsensä ylös!. On ollut kyllä erittäin ketterä moneen ikäiseen verraten,oikea apina..

meillä ei mitään viety pois,vaan poika jotenkin oli jo melko alusta lähtien niin tukevasti liikkuva,että mitään pahempaa ei tullut..

Kovasti Jerekin koettaa nostella suorille käsille,mutta hakusessa viä on,eikä osaa kääntyä vatsalta selälleen,kun se pirhanan käsi on aina tiellä! :)

Loppuu vielä MustaKissan kunniaksi linkki,napsattakaa siellä audio kuvaketta ja sitten vaan kuuntelemaan häämarsseja, suosittelen T.Kuulaa ta Melartinia, mun suosikit! :D

http://haat.helsinginseurakunnat.fi/haat.html

[b]Maria & Jere

Vierailija
9/19 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmintä piisaa täälläki. Välillä oikeen ärsyttää ku kokoajan on sellanen nihkee olo, mutta on ihan mukava ku ei tartte pojullekaan juuri mitään vaatetta änkee päälle.

Meillä on ruennu tökkiin puuron syönti oikeen urakalla. En tiiä kuinka paljon muut terhot jaksaa/haluaa syödä puuroja, mut poju ottaa ehkä 2-3 lusikallista ja sitte alkaa tunkeen ulos ja kiukkuaan. Aamulla syö kaura- ja illalla riisipuuroa soseiden kera. Jotenki kovasti vaan huolettaa että oppiiko tuo pikku-ukko ollenkaan kunnolla syömään puuroja, ku kaikki soseruoat menee kuitenki ihan hyvin...

No olipas vuodatus...

En nyt muista oliko jotain gallupeja ilmassa, mutta oikeen paljon ONNEA kaikille naimisiin menijöille ja aurinkoista päivänjatkoa terhoille ja mammoille!

Pioni+poju (11.1)

Vierailija
10/19 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustalle kissa naimisiin menon johdosta! vai että karkasitte.. ;) pidättekö myöhemmin joskus juhlia? me suunniteltiin ennen typyn syntyä käydä maistraatissa, että oltas kaikki samaa sukunimeä ja myöhemmin sitten vaikka vuoden päästä kunnon kirkkohäät :) ei sitten menty. kuinka paljon olet väkeä kuhtunu häihin MARIA? onnea sinullekin nyt etukäteen!

kuinkas moni onkaan " naimaton" ? (hehh, tulee tuhmia mieleen tuosta) me elellään avoliitossa. ollaan oltu jo 4 vuotta :)

katskula: täällä joo paisto ja paistaa yhäkin arska :) otin sitten aurinkoa bikinit päällä ja grillissä laitoin herkkusia eilen päivällä. tänään sitten raadoinkin herkutteluja pois nurmikkoa ajaen ja trimmerillä leikaten. vähänkö oli sotkusta puuhaa..

oikeesti hurjaa , kun sinunkin likka jo konttaa! " eilenhän me vasta oltiin laitoksella punttaamassa heitä masusta" ;)

minäkään en kyllä aio ottaa mitään pois (sisustusta) kun tyttö alkaa liikkumaan. onhan minulla aikaa kulkea hänen mukana.. sen näkee sitten oikeastaan.

äsken muutes kokosin syöttötuolin ja tyttö käväisi siinä istumassa. oli hauskan näköinen istuessaan " itsekseen" ja naurettiin molemmat raikuvasti tilanteelle :D en kyllä vielä ota käyttöön, niin hepparan näköinen oli vielä.

tapaamisista, että JKL olisi kanssa yksi paikka? tai tämä meidän kaupunki.. tre olisi tänne matkaa n.90km ja jkl n. 50km :) isa, minä, jyväskylästä beijaflor, mammamia ja tre fable ja mansemamma?? miten ois? onkos muita keski-suomesta?

MANSEMAMMA: mulle on käyny useasti niin, että joku koittaa tulla liikenneympyrässä eteeni (vaikka minulla etuajo-oikeus) ja kyllä olen tööttäillyt, kun tytteli on juuri apukuskin kohalla ja pistää vihaksi kun niin koittaavat punkea :( siihenhän ne sitten kolahtaisivat, jos osuisi.

MARY: mulla jäänyt ihan ohitse, miksi käytte fys.terapiassa?

nyt juomaan päiväkaffeet :)

cec ja pirpanella s.1.2

Vierailija
11/19 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vietän sunnuntaina 12 v hääpäivää, ja tuntuu kuin eilinen päivä kun seisoin " kermakakussani" eli sen aikaisen muodin mukaisessa mahtavassa tekeeleessä ja kädet vapisten kirkon eteisessä isän vieressa ja astelin ruususen häämarssin tahtiin tulevaa miestäni kohti, voi niitä aikoja ja sitä nuoruuden hulluutta... esioinen istui siskoni sylissä ja huuteli mammammam toimituksen ajan, virsinä laulettiin kitos sulle jumalani ja soi kunniaksi luojan, ulosmarssina oli r. wagnerin morsiuskuoro... Vieraita oli n. 120 ja häät kestivät noin kahteen asti, oltiin vuokrattu tanssipaviljonki missä sitten syötiin ensin ja sitten tanssittin orkesterin tahtiin. Pääruokana oli noistetteja kermakastikkeessa ja perunoita, jälkiruokana joku jäähdyke...

Luin just meidän perhe-lehdestä vihkivalojen uusimisesta, mut se ei kyllä ole tämmöistä antiromanttista varten... Miten siinä pysyisi edes vakavana =)

OHO, tuli yllätysvieraita, no myöhempään...

nenn

Vierailija
12/19 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Sain just imuroitua ja olo on kuuma kostea hikinen :b. Pitää viel heilutella moppia, ku nyt ku Kossi oppi kääntymisen jalon taidon niin heti syönnin päällekki pitää kiepsahtaa masulleen. Sitten lattialla onki kosteusongelmia :D

Nukkuminen näköjään nyt voi kärsiä, ku vaunuissaki äskön tuppas vänkään masulleen ja väsähtäneenä suutahti hetimmiten. Unissaan kai sitä jo harrasti. Tästä ne uuet vinkeet alkaa.

Oli muuten omituinen ilta, yö ja aamu, ku ei ollu akka kotona. Ukko tuumas heti, ku kotiuduin ett oli omituista tulla tyhjään mökkiin. Illalla vielä " valitti" , ett ku tyttö ei oo soittanu ja toivottanu hyviä öitä. Ei kyllä ruukkaa soittaa, jos yökylässä. Tais ukko sekottaa omiin keikkoihinsa, ku me akat on soitettu, jos ei ite oo viel kerinny.

[b]Cec[/b] näin on tosiaan kaavailtu, ett ukko vois laittaa piuhansa poikki ja pinoon ;) eli nassikoitten lukumäärä ois nyt täynnä. Ei suurperhettä haluta enkä sais vaikka haluaisin, koska raskaushepatoosi taipumus on. Lisäksi vielä nuo synnytykset on jättäny jälkensä. Siksi kai painajaista näin täs yks yö, ett taas leikkauspöydällä jonotin vuorooni :/ oli ikävä herätä sen jälkeen.

[b]Äityli[/b] teilläpäs oli sattumuksia reissulla. Mutta pääasia, ett hauskaa oli :) Heh jötkäle tosiaan. Nyt ku pituutta on tupsahtanu ja sitä suurin piirtein 70 senttiä on (mittaukset on vähä niin ja näin) niin näyttää siksiki oikeelta vonkaleelta. Metri lisää niin on pitempi ku minä!

[b]MustaKissa[/b] onnea onnea vaan susiparius ku jäänyt on taa ;) Joskus kokeilin haastaa etten osotetta laittanu niin en saanu onnistuun. En oo oikeen perehtyny tuolla ohjeistuksiin. Kuulun kai siihen sakkiin, jotka lukee käyttöohjeet jälestä päin :D

[b]Pinus[/b] hienoja asentoja teiän poika jo ottaa :) hymyilyttään alko kuvia kattoessa.

[b]Mary[/b] *tsot tsot* hyi tuhma äiti, ku kurittaa lastaan noin. Pitäähän ne lelut likellä olla ;) Onnea myös teille kääntymisjuhliin :) Meillä kans Kossi haltioituneena seuraa akan puuhia ja oikeen innossaan sille varsinkin höpöttää, ku lattialla ovat vierekkäin - nokakkain.

[b]SusipariG[/b] täällä on ainaki yks :) eip oo viel kosittu ;) Ja me ollaan tätä " harrastettu" jo 10 vuotta.

Tästä tuli mieleen, ett työhaastattelu kutsun mukana oli henkilötietokaavake. Siellä mm. kysytään onko eronnu, karannu tms. Sitten puolison nimi, ammattiarvo ja työpaikka. Jäin vaan miettiin, ett eihän noitten pitäs liikuttaa, ku mä sitä työtä haen ja haluan. Mut kai noihin kaikkiin pitää kiltisti vastata ettei heti pidetä nokkavana. Mut [b]onko muilla tällasta koskaan tullu vastaan??[/b]

Tuli eilen shopattua itelle pari toppia, anopille t-paita synttäriksi tekstillä " unelma anoppi" , Kossille t-paita tekstillä " pieni mutta komiasta suvusta" , akalle pikkupöksyjä - sukkia, housut ja lappuhaalari sortsit. Oli söpöt, ku niissä on paljon taskuja ja vähä niittejäki :) Ukolle ostin boksereita, ku joku aika sitten karsi laatikostaan kaikki, jotka ahistaa. . Eli kaikenlaista tarttu mukaan. Ja muistin kerranki ostaa hyttyssuojan vaunuun, ku vanhassa oli niin iso reikä, ett siittä ois mahtunu vaikka koira. Että hirveesti suojas esim. mäkäräisiltä.

Nyt pitää paneutua akan kans puuhasteluun.

Aurinkoista mieltä kaikille. Tänne on kerääntyny pilviä, joten saa nähä nytkö se kylmenee.

Vierailija
13/19 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=8B6969]

Aijai kun tuli muistoja kun kuunteli nuita häämarsseja! Meillä oli toi E.elgar:n Maa tulevaisuuden, mutta versio oli kylläkin nopeampi ja oli nimeltään Pomp & Circumstance no 1.. Se jotenkin kolahti =)

[b]nenn[/b]:lle jo etukäteen onnea tusinahääpäivän kunniaksi! Olipas arkiselta kuulostava tuo tusina.. eli 12-vuotis hääpäivää! Meillä tulee elokuussa 7-vuotis hääpäivä ja vuodenvaihteessa tuli 17 vuotta ylipäänsä yhteistä eloa täyteen =) Eli kymmenen vuotta mekin eka " funtsittiin" -ei oltu ees kihloissa ;-)

Muistan häät iloisena tapahtumana. Olin kieltänyt kaikki morsiamen ryöstö jne jutskat, mutta siitä viis mun silloiset työkaverit -miehet- ryöstivät mut, ajettiin pikkubussilla palaan matkaan ja tarjosivat tujut paukut taskumatista *hih* ukkoparka joutui vetämään mukeloille sutsisatsaata ja esittämään perusteita miksi niiden pitäisi antaa " omansa takaisin" . Eli ihan olikin hauska sitten tuokin jutska =)

Ei meilläkään nyt silleen paineita ollut naimisiin menon kanssa, mutta aattelin, että jos näitä vaavoja siunaantuu niin olis kiva olla perheenä samanniminen. Sormuksia meillä nytkään ole tuskin koskaan =)

Törmäsin netissä seuraavanlaiseen äärimmäisen totuudenmukaiseen lausahdukseen: " [b]Nainen ei koskaan ole väärässä. Jos nainen kuitenkin on väärässä, se on väärinkäsitys, joka on suora seuras jostakin, jonka mies teki, sanoi, ei tehnyt tai ei sanonut[/b]"

Voiko sitä enää paremmin sanoa?

Tytsi nukkuu tossa taka sängyn päällä, harso silmillä...hassun näköinen. Vetääkö teillä harsoa tms. peittoa naaman päälle ja nukkuu sen alla? Meillä aika usein tekee niin.

[b]cec..[/b] sain 4kk neuvolasta lähetteen fys.terapiaan kun tyttö kiersi oikean kätensä suuttuessaan " ulkorotaatioon" kuten kortissa luki. Eli kiersi kättä ranteesta " ympäri" . Käsi toimii aivan ok ja symmetrisesti, mutta tosiaan suuttuessaan kiersi toista. Kiertäminen on oikeastaan jo jäänyt pois, eikä muuta ole huomattu käsien toiminnassa -oli joku tapa hänellä. Saimme 5x fys.ter ja tänään oli niistä toiseksi viimeinen. Viimeinen kerta on heinäkuun lopussa. Kivoja käyntejä, oon saanut kaikenlaisia vinkkejä käsittelyyn yms. Tytsille se on tunnin leikkituokio! Tykkää kovasti, nyt varsinkin kun kaikki uusi kiinnostaa kovasti.

[b]pioni[/b] meillä menee kaurapuuro, mutta ei riisihiutalepuuro. Kyökkää sillä kovasti. Mutta sen huomaa kyllä, että ei tuo puuro ihan niin hyvin mee kaupaksi kun muut soseet. Sitten menee paremmin jos tarjoaa mukana jotain marja/hedelmä sosetta.

niin ja [b][size=3] Onnea avioituville!! [/b][/size]

Oli muuten ihanan näköistä kun fys.ter näytti tytsille ryömimisasentoja. Tytsi ähki ja ähki jalat mahan alla ja yhtäkkiä siirsi toista kättä eteenpäin ja oli aivan onnessaan kun pääsi eteenpäin leluja kohti. Kattoi munkin päälle peilin kautta ja kiljaisi ♥♥♥

Tytsi on muuten nyt vähän kovalla. Huomasin, että punnaa kakkaa eikä meinannu tulla. Avasinkin vaipan hoitopöydällä ja sai paremmin tulemaan. Oikein itkuakin välillä tuhersi :( Onneksi alkoi tulla paremmin ja sai kakattua. Varmaan noi soseet. Pitää antaa vähä päärynää enemmän.

Jaahans, kaffihammasta kolottaa. Vaikka kävinkin päivällä tytsin kanssa kaffilla tuolla kylällä fys.ter. jälkeen -oltiin kävellen matkassa. Treffasin sattumoisin veljenikin kahvilassa ja sitten tuli eilinen kyläilyperhekin kahviille. Tytsi oli taas ihan haltioissaan, kun se sama tyttö-6vee tuli taas ♥♥ =)

Sitten kävin vielä Tokmannilla kun on niiiin alea nyt. Zit hainkin vielä jädet kaupasta ja vein toisen tytsi kummille töihin =) Eli ollaan oltu päivänpiristeitä tänään =D

Ilmankos tytsiä nukuttaakin nyt, onhan se rankkaa hommaa olla päivänpaiste !

Mary & tytsi

Vierailija
14/19 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saas nähä ehtiikö sitä täällä enää mihkää tapaamiseen..kun on niin paljon tätä hommaa tässä..

CECILIAH:joo kyllä monesti meillekkin meinaa käydä kun joku tulee sieltä vaan kun ois itellä etuajo-oikeus..mut tässä kävi niin kun Jasminin koppa oli sen aikaa maassa meijän auton vieressä että mä saan auton oven auki,niin sillon joku törppö peruttaa suoraan turvakaukaloa päin..mut onnex hän sai siitä sakkorangaistuksen ainaski..

Huomenna mulle tulee jo 25v täyteen,rupee tuntee ittensä jo vanhaksi..

me mentii naimisiin 17.5.2005 maistraatissa..ja mä en voinu olla edes sitä 5min nauramatta kun se oli jotenki nii huvittavaa,en kyllä tiiä mikä siinä mahto naurattaa..

mansemamma ja Jasmin 10.01.07

Vierailija
15/19 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens alkuun onnittelut kaikille naimisiin meneville ja hääpäivää viettäville! :)

Mansemammalle synttärionnittelut! Aläkä höpsi, nuorhan sie vielä olet! :)

Kovasti on ollut menoa ja muuta kiirettä, nii en oo kerenny moneen päivään edes lukemaan näitä juttuja. Kun on hienot ilmat ollut, niin on illatkin mennyt pihalla. Mies meinaa maalata päätylaudat ja niitä putsaa ja fiksailee tuolla. Molemmat typykät on nukkumassa; esikoinen heräs aamulla jo seitsemältä, eikä nukkunut päiväunia ja kun oli vauhdikas päivä mutuenkin, niin oli jo aika väsy. Pikkuinenkin nukahti melkein heti, kun mentiin pitkäkseen tuonne. Malttais vain nukkua jonnii aikaa, ettei heti tarvii mennä hyssyttelemään ja tissuttelemaan.

ZATU, onkos siuta varoiteltu tuon hepatoosin takia vai miksi ei sais tehä enempää lapsia? Miulle ei sanottu missään mitään moisesta. Onhan se tieten maksalle melkoinen rasitus.

VauvakuumeG: välillä iskee kovasti ja välillä tuntuu, ettei ikinä enää. Mies on sitä mieltä, että lapsiluku on nyt tässä, mie en ole niinkään varma. Mie oon sen verran höpsö, että mie haluisin vielä kerran synnyttämään, ku mie tässä toisessa vasta hoksasin ponnistamisen salat ja haluisin kokeilla uudestaan. :S Mutta jos kolmas kerta tulee, nii sit mie kyllä haluun kivunlievitystä ja paljon!

Mie oon nyt sunnuntaista lähtien ollut myös viljattomalla, kun Lillukan ihottuma läks taas pahenemaan. Ripulikin jatkuu edelleen, muttei ole enää niin ruohonvihreetä kuin viime viikolla. Että jospa se suoli siitä pikku hiljaa alkaa toipumaan. On tää kyllä semmosta, kun aina kuvittelee, että nyt on homma hanskassa ja tiedetään, mikä aiheuttaa mitäkin, nii sit tulee aina jotain uutta. Mutta positiivista on se, että mammalla tippuu paino, kun ei voi syödä mitään ylimääräistä! :D

Mutta nyt vähän leppuuttamaan hermoja ja jalkoja. Voikaahan hyvin!

T: Monttu ja Lillukka 6,5 kk

Vierailija
16/19 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt ollaan tahottu.

Myöhästyttiin sit omista häistä n. 10 min.Pitihän se kukkapuska saaha.Kirkolla muistettiin et ei helkkari se paperi missä selvitettiin ne avioliiton esteet jäi kotiin nii ja se raamattu.

No ukko kävi hakee sen sit ja sillä aikaa sain A:n nukkumaan.

No ite vihkiminen:

Neiti 1wee7kk oli tosi väsyny joten se sit oli ukon sylissä.Siitä tulee väsyneenä ujopiimä

Mä repesin ihan täysin ku pappi kysy ukolta et tahdotko ottaa tämän (akan ) vaimoksesi ja nii ees päin.

Ukko:Tahdon

Neitokainen:tahtoo

Dääm.Ilmeisesti mua ei siinä enää tarvittu. Ihan näytti siltä et ukko on menos neiti 1wee7kk kaa naimisiin.No mun vuoro tuli vastata ja kyl oikeet sanat tuli,hermostuneen räkätyksen kanssa .

Juu ja huomen klo 16 on sormus haettavissa sepältä.Ukko ei sormuksen hommaamista onneks yhtään viime tippaan jättäny,tänää päivällä lähti vasta kahtelemaan.Onneks löyty sopiva!

Vierailija
17/19 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Menipäs häneksi viimenen syrän.

Hehkutusta heti alkuun, ett Kossi eilen ihan ite pyörähteli masulleen :) :) Muutaman tunnin päästä neuvolareissun jälkeen. [b]PyörähtelyG[/b] niin en tiiä onko myöhänen pyörähtelijä heppu, mut akka 3kk:n iässä jo osasi homman.

Olipa muuten eilen kitkunen heppu :( Aivan sama välillä miten pyöritteli ja mitä teki niin itku oli hervotonta. Vaippaa vaihtaessa vissiin osuin reiteen niin siittä se sai alkunsa ja tais unetki mennä kesken poikki. Viimein ku nukahti sitten tunteroisen itkunkitkun jälkeen niin reppana nyyhki unissaanki. Onneksi myöhään illalla alko oleen jo oma ihtesä ja yö meni ihan mukiin.

[b]Rainy[/b] vietä mukavia hetkiä vieraitten ympäröimänä :)

[b]Lepe[/b] oon aatellukki, ett missä se naikkonen viilettää, ku ei oo ehtiny etes tänne ;) Harmi, ku puolin ja toisin taitaa nyt kaikilla tän seudun akoilla olla tohinaa ettei ehitty kai sit näkemään. Millä te pyyhkäsette sitten sieltä takas tänne ylöspäin?? Mietin, ett sivuutakko tän pitäjän suht likeltä. .ois voinu ehkä pikakahvit juua huoltsikalla??

[b]MustaKissa[/b] johan sieki olit täällä!! Laiton sulle kerran haastetta visakisalla, liekkö tullu sulle?

Jees, mut nyt pitää rientää kutrien pesuun, ett voi lähtee ihmisten ilmollekki. Hei joo hehkutusta vielä!! Mulle tuli eilen kutsu työhaastatteluun *pomppii ja hyppii tohkeissaan*!!! Ens kuun alussa on koitos eessä, peukutuksia pyydän.

Taitaa tulla kuuma päivä, ku jo kasin aikaan oli +20 varjossa :O

Zatu ja Kossi 5kk ja päivät päälle

Vierailija
18/19 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hikistä puuhaa eilen ratsastus.. hiekka vaan pöllys kun väännettiin koulukiekuroita ruunarupsukin kanssa :)

zatu: eli meinaatteko, että kossi jää kuopukseksi? meillä ei ole lapsilukua vielä ihan päätetty.. unelma olisi 4 :)

tyttö ei osaa yhtään nukkua, kun on kuuma. nytkin naukuu tuolta vaunuista ja vasta ½h nukkunut. olen laittanut hänet aina puun lähelle vaunuissa, että näkee lehtien havinata tuulessa :) hää sitten höpöttää ja pöpöttää puulle ja uni korjaa hänet jossain vaiheessa sitten, kun on saanut juttunsa kerrottua. eilen oikein tuntui toruvan meidän takapihan koivua.. äänensävy oli semmoinen!

taivas on ihan pilvetön ja pitäisi jotain ulos mennä toimittamaan, ettei mene sisällä kyhjöttämiseksi :)

kaunista päivää muillekin!

cec ja pirpanella 5kk+

Vierailija
19/19 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan niiiiiiin ihanaa kun o lämmin ja aurinko paistaa! Ollaankin oltu ipanoiden kanssa ulkona lähes koko ajan. Käytiin minilomalla särkämniemessä ja yövyttiin leirintäalueella, ja oli ihan hauskaa vaikka välistä tuntuikin että kaikki menee pyllylleen.. oli pienoisia vaikeuksia mökin saannissa, ym ravintolassa kun oltiin syömässä niin mun piffistä löyty luun pala ja hammas melkein lohkes :( mutta selvittiin kuiteski ;) Ja sisko oli kaverinsa ja poikansa kanssa mukana joten oli mukavaa kun oli aikuistakin seuraa muitakin kun oma ukko :)

cec: kyseli mitä me pihalla kaivellaan, niin kellariin tehdään ovi. Meillä on tämmöinen vanha rintamamies talo mitä sit remppaillaan. Niin nyt tartteis kellariin oven jotta saadaan sähkölämmitys muutettua pelletti/puu lämmitykseen :) ja sit mä myöskin kaivelen niitä perennoja ja pensaita tuolla pihalla, just äsken kävin istuttelemassa parit norjanangervot.

Eilen laitettiin omppupuita ja luumu puu. Ja nyt on suihkulähdeallaskin valmis jja avot se on nätti :)

Mansenmammalle voimia muuttopuuhiin nillä helteillä se voikin olla aika touhua!

Myrtille: se pahaolo raskausaikana on ihan raskauskohtaista, itselläni oli esikosta ällötys olo koko alkuaika aamusta iltaan mutta en oksentanu paljon yhtään ehkä kaksi kertaa. Ja nyt tokasta oksensin viikolle 20 aamusta iltaan ja melkein mikään ei pysynyt sisällä, en sentään sairaalaan joutunut kun sain aina vähän syötyä. Mutta muuten minusta kahden pienen kanssa on oikein mukavaa raskainta on minusta tähän asti ollut juuri raskausaika eikä niinkään kahden lapsen kanssa oleminen.

Zatulle: kylläpä teidän kossi on mainio jötkäle! tuntuu tilliäinen niin pieneltä kun katsoi kossin kuvaa! :)

Mustakissako se on naimisiin menossa? ;) kun ei meinaa susiparina viihtyä..

nyt täytyy ruveta valmistautumaan rokotetutkmukseen menoa Heippa kaikille :)

äityli ja tilliäinen 5kk ja en enää laskuissa pysy mukana