Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on viikko lomaa ja olen Helsingissä. Mitä minun kannattas tehdä? mihin mennä?

Vierailija
04.07.2007 |

ehdottaka jotain.. Ainakin ajattelin mennä Taidemuseoon valokuva näyttelyyn, siihen Oi Maamme mutta mitä muuta täällä ois kivaa tekemistä täällä? Museot on koluttu. Minulla on polkupyörä käytössä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehdottomasti kaivopuiston rantaa kahvittelemaan, joko Ursulaan tai Caruselliin. Katsele ja haistele merta....se on parasta kesähesaa.

t. Espooseen muuttanut Helsinkiin kaipaava

Vierailija
2/7 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(saa ainakin Espalta siitä turitsitoimistosta ja ehkä kirjastoista) ja lähde pöyräilemään vaikka Vantaanjoen rantaa.

Käy Lintsillä syömässä hattara ja siinä näköalatornissa. Sisään pääsee ilmaiseksi ja se laite ei maksa mitään.

Hietsun kirpputorille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kesää teille myös. :)

Vierailija
4/7 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postitalossa kirjastossa kuuntelemassa musaa. Tai vain nauti Rikhardinkadun kirjaston atmosfääristä. Käy syömässä Hakaniemen hallissa. Valitettavasti Orion on remontissa, mutta käy vaikka Maximissa leffassa.

Vierailija
5/7 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaankosken suulle ja lähdet seurailemaan Vantaan joen vartta vaikka Oulunkylään asti. Sieltä käännyt stadia kohti, pyörätie seurailee rataa Pasilaan asti. Taikka toiseensuuntaan saattaa olla hauskempikin, nimittäin Oulunkylä-Vanhakaupunki välillä ei ole isoja mäkiä. Ja vanhassa kaupungissa on mm. Annalan hepat, ja Arabian tehtaanmyymälä. Ja jos uuvuttaa, Sörnäisissä fillari hissiin ja metroon.

Korkeasaareenkin pääsee fillarilla, kun lähtee Itäväylän vartta polkemaan Mustikkasaareen. Pääset samalla ällistelemään Kulosaaren ökytaloja.

terv. työmatkapyöräilijä

Vierailija
6/7 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin Uunisaaren terassille kattomaan ihmisiä ja elokuviin ja stand up komiikkaa katsomaan ja Kauppatorille ja Kiseleffin basaariin...

Vierailija
7/7 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja ehdottomasti kaivopuiston rantaa kahvittelemaan, joko Ursulaan tai Caruselliin. Katsele ja haistele merta....se on parasta kesähesaa.

t. Espooseen muuttanut Helsinkiin kaipaava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän