Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti vkl:na...

Vierailija
04.07.2007 |

Miten tästä jaksaisin enää jatkaa? Erota en haluais mutta kuitenkin olen aivan hajalla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännissä? Vai jonkun eksän tai kaverin kanssa kännissä vai selvinpäin?

Kertoiko itse?

Vierailija
2/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tosiaan saatte käytyä asian halki poikki ja pinoon. Me ei saatu, asia vaivaa yhä mieltäni. Mies ei katsonut olevansa selitysvelvollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on pettämistä

Vierailija
4/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kännissä kotiin kolmelta yöllä. Kertoi heränneensä hotellihuoneesta nainen kainalossa. Varsinaista aktia ei ole tapahtunut, mutta kielareita ja hyväilyjä. En oikein tiedä uskonko miestä vai en. Pahalta tuntuu silti kun ollaan aina keskusteltu miehen kanssa että pettämisen raja menee suutelussa. Kaiken lisäksi mies aluksi väitti että mitään tunteita ei ollut mukana mutta sitten kuitenkin kertoi vähän ihastuneensa. Olen aina ennen voinut luottaa mieheeni mutta nyt en enää voi! Itsetuntonikin koki kyllä kolauksen tässä jutussa. :´(

Ap

Vierailija
5/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis PRKL omana tietonaan jos oli toi ainoa kerta...

Säästäs sut pahaltamieletä... Itse kyl antasin kenkää pettäjälle! HETI!

Vierailija
6/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis onhan pettäminen aina mutta tuo on sieltä lievimmästä päästä. Hienoa että mies kertoi sinulle tuon, se kertoo siitä että tahtoo sinun tietävän missä mennään ja tahtoo olla rehellinen sinua kohtaan.

Lisäksi kun kohteena oli satunnainen, tuntematon, niin lievempi kuin jos olisi pitkään ollut ihastunut ja sitten pettänyt...

Kerro hänelle miten pahalta sinusta tuntuu. Pyydä lupaamaan ettei tuo koskaan enää toistu. Kerro että olet aivan hajalla.

Vierailija
7/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia mies kertoi koska ei voi salata minulta mitään. Ollaan puhuttu ja puhuttu mutta en voi ymmärtää tätä.

Vierailija
8/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toivottavasti tosiaan saatte käytyä asian halki poikki ja pinoon. Me ei saatu, asia vaivaa yhä mieltäni. Mies ei katsonut olevansa selitysvelvollinen.

Ei katsonut olevansa selitysvelvollinen? Ja sä oot tollaisen idiootin kanssa edelleen? Taidat itse olla vähän yksinkertainen. Kerran pettää, pettää aina.

Vierailija
9/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten helvetissä se sinne hotellihuoneeseen oli eksynyt??

Jätä se sika, ansaitset parempaa!!

Vierailija
10/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hotellissa miesvieras, ja me kyllä tehtiin ihan kaikkea. Ei vaan suudeltu.

Tapahtui Tampereella viime viikonloppuna.

Vierailija
11/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä samantyylistä tapahtui 2v sitten ja edelleen on asiat kesken. yhdessä ollaan toki, mutta joku on vielä selvittämättä. anteeksi tahtoisin jo antaa, mutta en oikein itsekään tiedä mitä tarvitsen ja vaadin että se onnistuu. voimia!

Vierailija
12/12 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma kännin syy kun on sinne jatkoille lähtenyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi