Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämelle: kadehditko naisia, jotka ovat kauniimpia ja paremmin pukeutuvia kuin sinä?

Vierailija
03.07.2007 |

Jos et, niin lisäkysymys: pidätkö heitä vaikeasti lähestyttävinä? Miksi?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teistä tekee kauniin? Miksi jotkut ovat vähemmän kauniita?

Vierailija
22/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen itseäni kauniimmille naisille. Lähinnä olen helpottunut, jos esim. työpakalle tulee joku nuorempi ja kauniimpi työntekijä tai tutustun erityisen kauniiseen äitiin. Silloin minun ei tarvitse olla koko ajan varpaillaan oman ulkonäköni vuoksi. Itseäni kauniimman naisen seurassa uskallan jopa pukeutua seksikkäämmin tai korostaa kauneimpia piirteitäni pelkäämättä, että toinen olisi heti kateellinen tai pitäisi minua jotenkin ylimielisenä.

" Vierailija:

Kaunis olen minäkin, mutta en kuvittele olevani ainoa kaunis, sillä kauniita naisia on paljon. Jos nuo pari aikaisemmin vastannutta ovat rehellisiä, niin heidän on myönnettävä, että on olemassa heitä itseään kauniimpia naisia. Ja ap:n kysymys kuului, että oletko kateellinen itseäsi kauniimmille.

T: yksi vastanneista

"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan luule olevani kaikista kaunein, enkä niin sanonutkaan. On minua kauniimpia, ja makuasioitahan nämä ovat. En myönnä olevani erityisen kateellinen kenellekään. Joskus saatan katsoa vähän kadehtien nuorten, hoikkien tyttöjen bikinipasselia kroppaa, mutta tajuan sen kaiken olevan katoavaista.

t. se päiväkotityyppi, joka ei edelleenkään muista numeroaan

Vierailija
24/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan, että maailmassa löytyy minua kauniimpia ;) Jaa no tyylijutut ovat erikseen :D Toki on hienoa, että inspistä omaan pukeutumiseen saa tyylikkäämmiltä leideiltä ja trendyhöpöiltä :) Ainoastaan pitkistä (175cm) naisista minä kateellinen olen, itse kun olen niiiiiiin lyhyt, että mahdun vaikka taskuus :)

Vierailija:

Jos et, niin lisäkysymys: pidätkö heitä vaikeasti lähestyttävinä?

Miksi?

En pidä. Mä olen sosiaalinen ihminen, enkä koe toisen kauneuden tai tyylikkyyden olevan mikään ongelma. Ei tule alemmuuskompleksia :D

Vierailija
25/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni siis olen kaunis äiti. Noin, tulipa sanottua! Ei ole tapana kehua itseäni, mut täälä onneksi voi olla anonyymina, hihi...

Kauniina pidän itseäni sen vuoksi, että olen aina huolehditun näköinen, en lähde mihinkään epäsiistinä, osaan mielestäni meikata nätisti ja myös pukeutua, pidän kropastani (tai no, olen kuullut monen pitävän, mutta itse tietysti muuttaisin vaikka mitä)...

Ja myöskin tietysti se, että niin moni on sanonut minun olevan kaunis, niin toki siihen alkaa uskoa. :)

Vierailija
26/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi niitä on hyvin harvassa :D

Vierailija
27/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuri harmi muutoin tietty

Vierailija
28/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ole kateellinen itseäni kauniimmille naisille. Lähinnä olen helpottunut, jos esim. työpakalle tulee joku nuorempi ja kauniimpi työntekijä tai tutustun erityisen kauniiseen äitiin. Silloin minun ei tarvitse olla koko ajan varpaillaan oman ulkonäköni vuoksi. Itseäni kauniimman naisen seurassa uskallan jopa pukeutua seksikkäämmin tai korostaa kauneimpia piirteitäni pelkäämättä, että toinen olisi heti kateellinen tai pitäisi minua jotenkin ylimielisenä.

Ja joku kysyi, mikä tekee minusta kauniin. No minulla on klassisen kauniit kasvonpiirteet, hoikka ja sopusuhtainen kroppa ja pukeudun tyylikkäästi. Hymyänikin on usein kehuttu kauniiksi, mutta itse en sitä ole huomannut. Harvemmin hymyilen spontaanisti itselleni peilistä. ;)

t. päiväkotityyppi

Vierailija
29/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaan käyttööni.

Olen nelikymppinen, mielestäni kivannäköinen, arvostetussa ja hyvinpalkatussa työssä ja pukeudun nuorekkaan tyylikkäästi mutta en yritä pukeutumisellani tehdä itsestäni kaksikymppistä. Tanttatyyliä (marimekon raitapaidat yms.) kavahdan. Nuo " inspiraatiota antavat pukeutujat" eivät yleensä löydy nuoremmasta ikäluokasta vaan omanikäisistäni ja vanhemmista leideistä. Esimerkiksi Leena Harkimon tyyli on mielestäni kiva.

Vierailija
30/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen merkonomi-look, mutta vähän isommalla rahalla. Ja tukka on joka suortuvaa myöten aina nuoltu. Tekisi mieli viedä koko nainen suihkun alle ja ravistaa vähän eloa ja särmää esiin jostakin!

Vierailija
31/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse se kaunis äiti. Olen melko pitkä, hoikka ja hyväryhtinen. Käytän kauniita vaatteita, näytän hyvin nuorelta, minulla on pitkät hiukset ja saan osakseni paljon katseita. Olen persoonallisen tyylikäs.

Voihan se olla että " äitipiireissä" olen liiankin nuoren oloinen ja muut eivät pidä minua verrattavana ollenkaan, mutta ei voi mitään.

Tässä nuorelta näyttämisessä on myös huonoja puolia! Joka paikassa kysytään paperit ja k-20 paikoissa tulee asiakkaatkin kysymään, että oeltko nyt varmasti oikeassa paikassa, grr. Kaikki ystävät näyttävät paljon vanhemmilta! Vaikka se nyt on osittain kiusa, niin varmaan myöhemmin olen siitä iloinen...

Vierailija
32/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rankata oman ulkonäkönsä.

Itse olen usein myös saanut kommentteja ulkonäöstäni ja pukeutumisesta, mutta pelkään silti ajatella olevani jotenkin muita kauniimpi " oikeasti" koska muiden pään sisään ei voi nähdä ja usein itseään erityisen kauniina pitävät (sen kyllä huomaa ja jotkut ovat niin hölmöjä että kehuskelevat ääneen saamistaan kohteliaisuuksista:) ovat melko arkisen näköisiä.

Vierailija
33/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kauniimpia en kadehdi. Olen tyytyväinen ja sinut oman ulkonäköni kanssa, vaikka tietysti parantamista aina ois, kellä ei olisi.