Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
MITÄ teette lasten LAHJARAHOILLE?
09.10.2008 |
Mitä teette lapsen merkkipäivinä saamille lahjarahoille? Talletatte tilille? Ostatte jotain? (Kerrotteko tällöin rahan antajalle mihin se on käytetty?) Annatteko lapsen itse ostaa jotain? Vai käytättekö jopa perheen juokseviin kuluihin?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Saattaa raha kyllä mennä juokseviin kuluihinkin.. Apua! Pitää olla tarkempi. Mutta kun esim. vanha isoisäni antaa 3-vuotiaalle kirjekuoressa 50-100 euroa ja perheemme ei ui rahassa, emme heti ensi tilassa ryntää lelukauppaan haalimaan koko rahan edestä krääsää!