Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

homeopatia+korvatulehdukset?

03.07.2007 |

olisko jollain tietoa tästä asiasta? pääkaupunkiseudulla? lähinnä helsingissä? Minne mennä ja mitä hoidoksi saa? Saako mitään? ja mitä maksaa? Alan olla epätoivoinen; puolen vuoden aikana syöty 6 ab-kuuria ja putkitettu korvat, mutta aina vaan tulehdus. maitohappoja syödään ja kotihoidossa ollaan. Mistä apuja? olen valmis kokeilemaan melkein mitä vaan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että voisitkohan kysellä vinkkiä tältä homeopaatilta, joka on hoitanut meitä Tampereella. Hän sai meidän kierteen katki ja kerralla. Lisäksi hänelle voi soitella ja kysellä neuvoja tarvittaessa. Olin jo aikaisemmin toisella homeopaatilla, joka kyllä auttoi asiaan aluksi, mutta sitten tulehdukset palasivat. Nykyinen homeopaattini testaa mikä aine juuri sopii potilallle. Olen todella luottanut häneen ja on ihanaa kun iloinen poikani on jälleen oma itsensä ;)

Hän voisi tietää pääkaupunkiseudulla ihmisen, johon voisi luottaa. Summamutikassa on vaikea löytää hyvä. (tai sit hyppäät tampereen junaan ja tapaat hänet ;))))

Tässä yhteystiedot Marja-Liisa Virras 03-2148346

Onnea matkaan!

deux ja poika 1,5 v

Vierailija
2/3 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pk-seudulta, mutta varmasti teilläkin keltaisilta sivuilta löytyy homeopaattien yhteystietoja. Toinen harkittava suunta on vyöhyketerapia. Homeopaatteja on myös lääkäreitä, joten vakuutus korvaa, mikäli sellainen on olemassa. Toivottavasti saatte apua kierteen katkaisuun. Ruokavaliollakin on muuten suuri merkitys. Mm. maitotuotteet tutkitusti lisäävät limaisuutta/räkäisyyttä, joten tulehdusaikana niitä olisi hyvä vältellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan esim. isot kitarisat saattavat ylläpitää tulehduskierrettä korvissa.