Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masennus ja painonmuutoksesi? Masennuslääkkeet ja painonmuutoksesi? Mitä kokemuksia?

Vierailija
03.07.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄytössä Zoloft 100 mg.

Yhden vaikeen ajan tienoilla laihduin 5 kiloa (57->52 kiloon), olen muutenkin turhan hoikka mut ei se lääkityksestä johtunut, paskasta olosta. Nyt paino noussu takasi

Vierailija
2/5 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kuukauden aikana paino nousi 10 kg, ja koko 2½ vuoden aikana mitä Remeronia söin nousi paino 35 kiloa. 47-kiloisesta 82-kiloiseksi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollainen painonnousu luo masennusta? Eikö tuollainen painonnousu huolestuttanut lääkäreitä? Antoivatko painon vain nousta ilman kommentteja?

Vierailija
4/5 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana laihduin 10 kiloa, mutta imetys toi 12 joten tässä painossa sitä taas ollaan oltu jo noin2-3 vuotta jos raskautta ei lasketa mukaan. Aloitin zoloftilla ja lopetin sen kun annos oli 200mg vuorokausi ja yhä vaan ahdisti ja masensi hirveästi. Siirryin cipramiliin 40mg/vrk jonka kuulemma piti hillitä ruokahalua : D joopa joo... 25kg on tullut sen aloittamisen jälkeen.

Psykiatri ja terapeutti kyllä merkitsee aina painon ylös, mutta ei niitä se kiinnosta muuta kuin jonain lukuna papereissa. Sama on nukkumisen kanssa. Jos sanon, että en saa kotihommia hoidetuksi ja laitettua ruokaa kun nukun 17 tuntia vuorokaudessa ja muun aikaa olen kuolemanväsynyt, niin sitten ollaan, että hmmmm...ja raapustetaan vihkoon. Mutta mitään ei sanota tai tehdä.

Vierailija
5/5 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa olin vielä itse niin masentunut, ettei jaksanut painonnousu kiinnostaa. Lääkäreistä olin tekemisissä vain psykiatrien kanssa, eivätkä he ole kiinnostuneita kuin siitä mitä on pään sisällä.

Vierailija:

Eikö tuollainen painonnousu luo masennusta? Eikö tuollainen painonnousu huolestuttanut lääkäreitä? Antoivatko painon vain nousta ilman kommentteja?