Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala mamma dösässä!

Vierailija
03.07.2007 |

Erehdyin istumaan tänään kamalan äidin ja sen pojan taakse bussissa, mukana oli myös pojan mummo. Ekana kuulin kuinka mammaa niin vitutti, että joutuu hakemaan töitä, kun ei voi enää keplotella itelleen tukia. Ja todellakin sano VITUTTI, vaikka sen n. 6-vuotias poika oli vieressä kulemassa! Poika yritti myös välillä pussailla äitinsä käteen, mutta äiti vaan ärähti aina et " älä nuole mua!" Ja sitä kiroilu kesti koko bussimatkan. Huomas kyllä, että poikakaan ei oo ehkä kehityksessä ihan muiden tahdissa. Oli jo eskarilaisen näköinen, mutta todella usko äitiään, joka huijas, että jotain jäätelöä voi syödä vaan pää alaspäin, niin kuin mainoksessa. Mun tuleva eskarilainen ymmärtää jo tollasen juksaamisen, kuten suurin osa sen kavereistakin. Vai onks mun tyttö sit vaan normaalia fiksumpi :o ?? Mut joka tapauksesa, eniten mua kiukutti se kiroilu ja se, että lasta ei komennettu istumaan kunnolla. Mitä vaan ois voinu tapahtua, jos bussi ois tehny äkkijarrutuksen kun poika ois roikkunu penkillä!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme