Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaas mua että miten lakanat silitetään ja taitellaan oikeaoppisesti! Mulla tulee aina erinnäköisiä pinoja

Vierailija
03.07.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen, kun lakana vedetään, siitä saa kivasti valmiiksi sen pakkaustyylin.

Vierailija
2/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on kyllä aikaa silittää lakanamme, ei siinä kauan nokka tuhise, samalla silitän kun telkkaria katson

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kolmeen osaan pituussuunnassa ja sitten rullalle.

Vierailija
4/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen kaverin, joka ottaa lakanoinen toisesta (lyhyestä) päästä kiinni. Taittakaa kulmat yhteen (ne lyhyen sivun kulmat) ja ottakaan kiinni taitoksesta (eli toisessa kädessä on kaksi kulmaa ja toisessa kädessä taitos). Taittakaa lakana vielä kerran kuten edellä. Päästäkää reunimmainen kulma vapaaksi ja taittakaa se vasta puolelle. Nyt toisessa kädessä on kaksi taitoista ja toisessa kädessä kulma, taitos ja kulma. Vetäkää lakana nyt tiukalle. Kävele kaverisi luo ja yhdistäkää lakanan reunat eli pitkä lakana laitetaan puoliksi ja taas puoliksi ja sitten lakanan soi joko rullata tai taittaa esim 3 tai 4 osaan.

Vierailija
5/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakana pituuttaan taitetaan kerran, toisen kerran pitkäksi soiroksi, joka taitellaan puokkiin, ja vielä puokkin poikittain. sitten se loppuosa kolmeen osaan taitellaan kasaan.

ja on tasasuorat pinot =)

Vierailija
6/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakana hiukan kostea, lähes kuiva.

1. Taitetaan pitkittäin kahtia ja päälipuolelle jätetään saumat ja sitten vedetään että lakana oikenee.

2. Taitetaan pitkittäin toisen kerran ja heitetään se päällimäinen kerros alakautta ympäri ja lakanan saumat jää sisäpuolelle ja jälleen vedetään. Lakanan profiili on päädystä M toki litteä.

3. Tämän jälkeen mankeliin pyörimään.

Vierailija
7/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lakana on mankeloitu voit rullata sen koko matkalta kuin kääretortun ikään tai minä teen niin että taitaan sen kolmeen osaan sisak tyyliin ja edelleen 4 osaan taitellen sisäänpäin tämä aluslakanoille ja pussilakanat 3 osaan.

Kaapit on siistit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan