Lue keskustelun säännöt.
huvipuistot ja vesiliukumäet??
03.07.2007 |
Uskallanko mennä huvipuistoissa mihinkään laitteisiin ja entä esim. serenan vesiliukumäet??? vai kannattaako vaan jättää suosiolla kaikki ens vuotee ja tyytyä järvessä uiskenteluun???
rv 10
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä olen hurvitellut huvipuistolaitteissa molemmissa raskauksissani maalaisjärkeä käyttäen ja laitteiden suosituksia noudattaen- hauskaa on ollut, ei ole tarvinnut olla vain " kävelevänä maskottina" mukana! :)
Vesiliukumäkiä en harrasta muutenkaan.
Aurinkoista kesää! :)
-norppamurmeli-