Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein makaronilaatikkoa ja laitoin siihen juustoraastetta

Vierailija
03.07.2007 |

päälle. Siinä oli päiväys elokuussa vasta ja kerkesin jo laittaa kun huomasin että se haisee ihan kuvottavalle. No otin pois siitä päältä mitä pystyin ja raastoin " oikeeta" juustoo siihen. Nyt kuitenkin haisee semmonen ilettävä homehtunu juusto tuolla uunissa. Voikohan tuota ruokaa syödä? Kiitos avusta etukäteen!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin ruokaa jos se ei haisisi tai maistuisi pahalle.

Vierailija
2/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lemu tulee todennäkösesti ruuasta, ilmeisesti siitä juustosta mitä en saanut pois. En tiiä mitä tekisin. Kiva jos tulee joku ripuli tosta ruuasta. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain muuta ruuaksi.



t:2

Vierailija
4/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parmesan??

Vierailija
5/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on edamia, mozzarellaa ja oliko parmesania, en muista. ap

Vierailija
6/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko pois...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää maistaa itse ennen kuin annan lapsille. Kiitos teille! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän