Lue keskustelun säännöt.
Tein makaronilaatikkoa ja laitoin siihen juustoraastetta
03.07.2007 |
päälle. Siinä oli päiväys elokuussa vasta ja kerkesin jo laittaa kun huomasin että se haisee ihan kuvottavalle. No otin pois siitä päältä mitä pystyin ja raastoin " oikeeta" juustoo siihen. Nyt kuitenkin haisee semmonen ilettävä homehtunu juusto tuolla uunissa. Voikohan tuota ruokaa syödä? Kiitos avusta etukäteen!
Kommentit (7)
ja lemu tulee todennäkösesti ruuasta, ilmeisesti siitä juustosta mitä en saanut pois. En tiiä mitä tekisin. Kiva jos tulee joku ripuli tosta ruuasta. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siinä on edamia, mozzarellaa ja oliko parmesania, en muista. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pitää maistaa itse ennen kuin annan lapsille. Kiitos teille! ap
Söisin ruokaa jos se ei haisisi tai maistuisi pahalle.