Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyaan kaasot valittavat etta heilla on haissa ihan liikaa toita. Olen itse morsian ja mietin nyt pyydanko ollenkaan kaasoa kun mulle on jaanyt hieman hamaraksi, mika on kaason to

Vierailija
03.07.2007 |

imenkuva jos kaasolla ei saa teettää töitä. Miksi kirjoittaa mihinkään että kaasona toimii se ja se jos kaaso on juhlassa kuin muutkin vieraat eikä osallistu järjestelyihin? Tai toisesta näkökulmasta mitä hommaa annan kaasolle ettei hän rasitu liikaa, mutta on kumminkin kaaso???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seremoniamestarit voivat olla sitten erikseen, mutta jos kaaso haluaa osallistua järjestelyihin niin asia on ok.

Itse otin kaason lähinnä henkiseksi tueksi ja makutuomariksi. tarkoitus ei todellakaan ollut kuormittaa häntä. Itse kun olin kaasona puuhasin aamusta iltaan ja hoitelin asioita. Morsiamen hääpäivänä sitten kärsin ihan helvetillisestä migreenistä kun stressi vihdoin laukesi.

Vierailija
2/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää yhdessä katsomaan ja valitsemaan hääpukuasi. Hääpäivänä kaaso auttaa sinua esim pukeutumisessa, jos puku hankala pukea yksin. Kaason kanssa voitte tehdä yhdessä hääkutsuja, mutta älä velvoita häntä useana iltana siihenkään hommaan.

Hääjuhlassa kaaso bestmanin kanssa esim. neuvoo häävieraita oikeille paikoille kirkossa ja hääjuhlapaikalla. Kaaso pitelee vihkimisen aikana kukkakimppuasi.

Kaason ei kuulu maksaa hääkuluistanne lainkaan!! Hän on pääasiassa henkisenä tukena, ja mieti mihin itse olisit valmis jos toimisit kaasona!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maku. Luulen että minä en taida tarvita kaasoa mihinkään. Eihän se pakollista ole.

Vierailija
4/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin jännitin ja hermoilin niin etten tahtonut pysyä nahoissani. Oli kiva kun joku oli rauhoittelemassa.

Vierailija
5/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut kaasoa omissa häissäni just siksi että halusin että kaikki voivat relata juhlissani, ja koska en tarvinnut " tukea"

Vierailija
6/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kävin morsiamen kanssa pari kertaa hääpukukierroksella, menen hääpäivänä auttelemaan pukemisessa ym. Sen lisäksi toimin hääpaikalla " juontajana" ja hoitelen erilaisia tehtäviä, lahjapöytää, riisinjakoa kirkolla ym.

Hääpari on itse tehnyt kutsut, hääkarkit ja muun vastaavan. Meillä on työnjako toiminut oikein hyvin ja uskoisin, että molemmat ollaan ihan tyytyväisiä järjestelyyn.

Vierailija
7/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hääjuhlassa ei muuta työtä ollut kuin riisin jako +kunniatehtävänä pidellä kimppua kun hääpari alttarilla.

Vierailija
8/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurin osa tutuistakin. Mutta ehkä tämä johtuu siitä, että me olemme menneet naimisiin 80 ja90 luvuilla. Silloin mentiin kirkon käytäväkin miehen kanssa yhdessä ja isät ei saatelleet. Ja kukkakimppu laskettiin alttarin kaiteelle. Ei siellä kukaan bestis seistä törröttänyt kukkia pitämässä.

Nykyään aika naurettavia nämä häät kaikkinen hössötyksineen.