Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 3kk sit synnyttänyt ja nyt taas raskaana (vahingossa) olen vasta 16v joten yhdessäkin

Vierailija
03.07.2007 |

on tekemistä. Mitä ihmettä mä nyt teen? En oo poikaystävälle vielä uskaltanut kertoa vaikka onkin ihan innoissaan vauvasta. Voiko näin nopeasti edes tulla raskaaksi, kestääkö kohtu?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on alle prosentin luokkaa se riski että kohtu repeiäisi.

Siis kaikista raskauksista alle prosentilla tulee kohdunrepeämä.

Minä kuuluin siihen prosenttiin. Vuosi oli raskauksien välillä

Voimia teille kun tulee noin pieni ikäero.

Vierailija
22/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi äiti on vielä nuori ja jaksaa autella minua. Samalla tavoin minä autan välillä häntä jos hänen pitää päästä johonkin. Mukavaa kerää kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ensimmäinen lapsi suunniteltu? Oletteko kauan olleet yhdessä?

Vierailija
24/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensiksi huudetaan provoa, sitten moralisoidaan ja sitten kun joku hoksaa kuinka tyhmää tällainen käytös on, niin sitten ollaan niin mielin kielin!!!

Aivottomia pellejä te olette, osaako kukaan teistä ajatella omilla aivoillaan?

Vierailija
25/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin että käydään vauvelin kanssa ostamassa ihan pienet siniset potkuhousut tulevalle vauvalle ja laitan ne nätisti pakettiin. Jos saadaankin toinen tyttö niin voin antaa ne äitille jos joskus vielä vauva tulee hänelle. Eikö ole hyvä idea? Siitä sitten tajuaa että olen raskaana.

Vierailija
26/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltähän ne aivot jäikään narikkaan?

Vierailija
27/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä oli laitettu vain herättämään kohua, eikä se liity itse kysymykseen millään lailla.

Sektiosta 3 kk ja taas raskaana, kestääköhän kohtu? Siinä kaikki tarvittava tieto.

Vierailija
28/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin olla 16v ja 26v kohduissa eroa, vaikka molemmat ois synnyttäneitä/ei-synnyttäneitä

Vierailija
29/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te voitte asua siinä, säästyy pitkä penni asumiskuluissa. Ja ajattele miten kätevää kun voi illalla laittaa lapset takakonttiin nukkumaan ja parkkeerata baarin eteen niin pääsee vanhemmatkin tuulettumaan.

Vierailija
30/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas mammoja juksataan :) :)

Vierailija
31/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat sitä mieltä että automaattisesti nuori äiti on huono?? puhutaan katkerasta ja haukutaan jne. Miksi?? eikö nuoret osaa kun ei ole elämänkokemusta? vai onko vanhemmat äidit sit muka saanu bailata nii paljon ettei vanhempana enää tartte vai mikä on? itellä 2 muksua ja kolmas kai tulossa, ja oon 21v.

Vierailija
32/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vielä jaksaa, nyt sain neljännen ja hui en millään kolmea pientä enää jaksaisi yhtaikaa hoitaa, nuoret äidit ovat hyviä hanki vain lisää, kyllä ehdit vielä opiskella

Vierailija
33/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään tajunnu, sanoi vaan et miks sä tän väriset ostit. No kerroin sit et olen raskaana ja se soitti samantie äidilleni ja pyysi että tää kattois vauvaa vähän aikaa. Ihmettelin et mitäs ihmettä. Sit se vei mut syömään hienoon ravintolaan ja kosi =) eli ihan onnellinen vissiin sit on